PDA

View Full Version : Radius London City Comet mk1 Radius?



rhcp_schipper
11 september 2007, 14:15
Hallo mensen,

Misschien een beetje een stom topic, maar is er iemand die de radius van de neck van de LC comet weet, en is die van de spitfire mk2 hetzelfde?

Ik wil graag een radius blok kopen, om de blooing van de snaren goed af te stellen, maar dan moet ik dus wel de radius weten.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Groeten Tim

almarvk
11 september 2007, 14:16
Anders gewoon ff JIC bellen met een mooi verhaal. Dan willen ze vaak wel helpen :)

rhcp_schipper
11 september 2007, 14:18
Anders gewoon ff JIC bellen met een mooi verhaal. Dan willen ze vaak wel helpen :)


Niet aan gedacht eigenlijk, maar ik dacht misschien weet iemand dat hier.

G.G.
11 september 2007, 16:07
Hallo mensen,

Misschien een beetje een stom topic, maar is er iemand die de radius van de neck van de LC comet weet, en is die van de spitfire mk2 hetzelfde?

Ik wil graag een radius blok kopen, om de blooing van de snaren goed af te stellen, maar dan moet ik dus wel de radius weten.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Groeten Tim

Hoe ga je dat nou met een radiusblok doen? Lijkt me totaal niet zinnig. Stel gewoon je nut en je zadeltjes goed af.

Als je je frets een heel klein beetje moet levellen, dan gaat dat prima zonder radiusblok.

fred dons
11 september 2007, 16:10
neem een stukje karton, hou dat tegen het einde van de toets aan, neem een stift en ga langs de rand van de toets op het karton, knip vervolgens het stuk karton langs de lijn af en voila je hebt een radius kartonnetje

(maar ik kan het als GG heel goed zonder)