PDA

View Full Version : Boss BCB 60



Gitaargek
10 september 2007, 15:42
Ik heb een vraag over de Boss BCB 60. Ik heb 5 digitech pedalen en een Dunlop wah. Past dit in deze koffer.

http://www.stevesmusiccenter.com/BossBCB60Big.jpg

ponq
10 september 2007, 15:51
uhm... wat zijn de binnenmaten van de koffer en wat zijn de afmetingen van de pedalen?

Gitaargek
10 september 2007, 15:53
geen idee. Digitech pedalen zijn volgens mij net zo groot als Boss pedalen maar ik wil 5 Digitech pedalen + 1 wah erin kwijt.

ant
10 september 2007, 16:57
ik heb er een...en mijn enige digitech pedaal, de hot rod rock distortion paste niet. hij weas ietsje breder, dus moest ik de schuim inleg met een stanley mes bijschaven.

en ik moest voor mijn wah pedaal in de extra inleg uitsnijden, en passen er dus nog maar 4 pedalen in, en mijn tuner ligt voor mijn wah op de vloer. ik zou het niet aanraden als je niet boss (of mxr) formaat pedalen hebt. ik heb de mijne pas sinds april maar heb binnenkort een nieuwe board nodig, wegens uitbreiding van effecten.

btw de latjes erop zijn goedkoop, en breken zo af.

Gitaargek
10 september 2007, 17:00
mmmm. das minder. ik heb namelijk 5 digitech pedalen + een dunlop wah. Welke koffer is daar dan wel geschikt voor?

Nielsje
10 september 2007, 17:03
Showmaster 24 of 48.

Ik heb de site zo niet bij de hand, leuke case, voor weinig en prima om te toveren tot pedalenbak. Komt er bij mij ook nog een keertje. Zoek maar even in het zelfbouwpedalenkoffertopic (haha niels, dat is een leuke grap, met 350 pagina's).

succes :)