PDA

View Full Version : Nieuw hier!



astrid9017
9 september 2007, 22:57
Hoi, ik ben Astrid en ik speel sinds kort (begin mei) akoestische gitaar :noob: . Ik ben eigenwijs en neem geen gitaarles maar een goede vriendin van mij geeft de basis dingen die ik moet weten, en helpt mij zonodig. (zij speelt al 5 jaar ;) ) En ik moet zeggen het werkt erg goed.

Ik zag op de site van Feedback in Rotterdam een leuke aanbieding staan: Beginnerspakket van Dean classic espana voor 89 euro. Deze heb ik dus in mijn bezit. Een lekkere gitaar met heerlijk geluid.

Mijn inspiratie om gitaar te gaan spelen is Jared Leto. Ik zag een akoestisch optreden van hem en ik was werkelijk waar verliefd op het gitaar spelen, en nog steeds :dance:

Blind Owl
9 september 2007, 23:11
Welkom. :strat:

Matthijzen
10 september 2007, 19:05
Hoi, wij zijn Matthijs (2 maal) en zijn begonnen met het bespelen van elektrische gitaar en basgitaar, we zitten al op les en het leek ons wel een goed idee om ons hier te registreren, we houden van Guns n' Roses in de eerste plaats en bands als Muse, Iron Maiden vinden wij ook behaaglijk om naar te luisteren en natuurlijk nog veel meer, maar dat zou irritant worden. Wij hebben een Ibanez basgitaar, en we moeten nog een goeie elektrische gitaar kopen, want wat ik nu heb is er eentje van de jopiegoedkopie dus als je tips hebt zijn ze welkom, zo niet dan niet.

groeten Matthijs

Tho
10 september 2007, 19:12
Hoi, wij zijn Matthijs (2 maal) en zijn begonnen met het bespelen van elektrische gitaar en basgitaar, we zitten al op les en het leek ons wel een goed idee om ons hier te registreren, we houden van Guns n' Roses in de eerste plaats en bands als Muse, Iron Maiden vinden wij ook behaaglijk om naar te luisteren en natuurlijk nog veel meer, maar dat zou irritant worden. Wij hebben een Ibanez basgitaar, en we moeten nog een goeie elektrische gitaar kopen, want wat ik nu heb is er eentje van de jopiegoedkopie dus als je tips hebt zijn ze welkom, zo niet dan niet.

groeten Matthijs

Zijn jullie een siamese tweeling?

Matthijzen
10 september 2007, 21:53
nee, onze moeders vonden toevallig allebei "matthijs" wel een lache naam

joe