PDA

View Full Version : Gitaarexamen



Capodastro
9 september 2007, 16:04
Hey hallo, :noob:

ondertussen speel ik zo'n drie jaar gitaar (klassiek, spaans, slaggitaar) en wil graag examen gaan doen. Ik kan helaas geen plek vinden om dit te doen. Wie heeft tips voor mij? Zou erg fijn zijn!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Capodastro

DeiDRagonas
9 september 2007, 17:41
Sinds wanneer moet een gitarist examen doen dan??
Ik speel al meer dan 15 jaar en heb eenmaal toelatingsexamne gedaan voor t conservatorium.. thats it!


Roy

G.G.
10 september 2007, 09:51
Sinds wanneer moet een gitarist examen doen dan??


Hoe wil je amders aan de bruineband blues komen?

Nu ff serieus: Examen? Wat voor eamen, nog nooit van gehoord.

Capodastro
10 september 2007, 10:14
Een aantal jaar geleden heb ik voor orgel spelen een paar examens gedaan (A en B). Wanneer je tot D kwam, kon je toen naar het conservatorium.
Van mijn vorige gitaarleraar heb ik begrepen dat je ook voor gitaar examens kan doen, ook om te zien op welk niveau je zit. Ondertussen ben ik al een tijd bij hem gestopt, maar wil nog wel graag examens doen. Maar waar is nu de vraag....

DeiDRagonas
10 september 2007, 11:05
Dat soort shit weten ze vast en zeker bij je lokale muziekschool. Ik weet niet hoe t tegenwoordig geregeld is, maar het was altijd zo dat je die examens die je bedoeld ook deed op de muziekschool. Of die ook aangeduid werden met A B C etc weet ik niet meer.

Misschien heeft iemand anders nog wat meer info?

Justinschut
17 september 2007, 19:36
Wat wil je precies bereiken met zo'n diploma ? Heb je volgens mij nogal weinig aan

Daemon
17 september 2007, 22:43
Kun je het anders niet aan je oude muziekschool vragen? + als je naar conservatorium wilt hoef je toch niet een examen van je muziekschool te laten zien? Ik dacht dat je daar zelf ter plekke "wat dingen moet laten zien". Om 't ff beknopt te verwoorden.