PDA

View Full Version : Prutser in de aanbieding (p.n.o.t.k.)



iwanttobegeorge
22 januari 2003, 22:55
Jahahaahahaaaaaaaaaaaaa.......! Gitarist, ergens in Gelderland en bereid tot een reisje hier en daar zoekt band. Ben geen geweldenaar, maar ook geen uitgesproken prutser. Het maakt me zo onderhand geen ene ruk meer uit WAT er gespeeld moet worden, ALS er maar gespeeld wordt. Nouja.... géén metal dan. En géén grunge. Of alternatief. Gewoon rock. Of wat rustigers. Keyword: Golden Earring-achtige muziek. Wie verlost me van de muzikale eenzaamheid?

Kjiratsiekoedel
23 januari 2003, 07:04
Hé, dat is een mooie omschrijving van je niveau. Ik denk dat ik in dezelfde categorie val!!!
En ik kom uit Ermelo!!!

iwanttobegeorge
23 januari 2003, 18:24
Hey kerel,

Misschien moesten we anders samen eens wat gaan spelen ofzo. Krabbel nog ff wat over je leeftijd, stijl, muzikale smaak, plannen en weet ik wat meer en dan zien we wel.

Kjiratsiekoedel
23 januari 2003, 23:41
Op 2003-01-23 18:24, schreef iwanttobegeorge:
Hey kerel,

Misschien moesten we anders samen eens wat gaan spelen ofzo. Krabbel nog ff wat over je leeftijd, stijl, muzikale smaak, plannen en weet ik wat meer en dan zien we wel.


Leeftijd: 17

Stijl: ik heb 1 jaar les gehad op western en dit jaar klassiek

Muzieksmaak: ik luister (samengavat) naar de top 50 van de Arrow rock 500. (70/80-jaren gitaarmuziek)
Eigenlijk bijna alle gitaarstijlen luister ik naar, metal echter niet.

Plannen: ik wil wel ooit in een band gaan spelen, ik heb wel het probleem dat ik volgend jaar ga studeren (geneeskunde heeft een numerus fixus) en ik weet dus niet in welke stad ik dan beland.

Zie voor iets meer info: http://members.chello.nl/h.vankatwijk2/mark

En dan heb ik natuurlijk dezelfde vragen over jou die jij aan mij hebt gesteld.

skeighter
26 januari 2003, 12:13
Hoi,

Ik kom uit putten :smile: Ik heb 3 jaar akoestisch/klassiek gespeeld speel nu anderhalf jaar elektrisch.

Stijl: Coldplay, Oasis achtige muziek....Jazz/Blues is ook goed

Leeftijd: 15 !

Wel leuk om een keer ff samen te spelen.... Als je wilt moet je me maar ff toevoegen met msn: sjon_breider@hotmail.com

the joshua tree
26 januari 2003, 14:12
Hey kijiratsiekoedel

Leuke foto van Borst en Struik en Fondse :grin:
Die foto van Pieter is echt lachen :grin:
Ik zit volgens mij bij jou op school
Je bent 6e klasser of niet?

een vierdeklasser

the joshua tree
26 januari 2003, 14:12
Hey kijiratsiekoedel

Leuke foto van Borst en Struik en Fondse :grin:
Die foto van Pieter is echt lachen :grin:
Ik zit volgens mij bij jou op school
Je bent 6e klasser of niet?

een vierdeklasser

the joshua tree
26 januari 2003, 14:12
Het spijt me ik heb m perongeluk 2 x gepost

Sorry
Excuses

Fluffy
26 januari 2003, 14:25
gebruik de edit dan

Kjiratsiekoedel
26 januari 2003, 15:02
Op 2003-01-26 14:12, schreef the joshua tree:
Hey kijiratsiekoedel

Leuke foto van Borst en Struik en Fondse :grin:
Die foto van Pieter is echt lachen :grin:
Ik zit volgens mij bij jou op school
Je bent 6e klasser of niet?

een vierdeklasser


ja, lijkt me ook dat ik bij jou op school zit, misschien eens samen spelen?? als je ook op ut net wil dan moet je eens die jongen met dat kleine slechte cameraatje aanspreken (ik dus).

zit trouwens in de 6e (is ook te lezen op m'n site)

Kjiratsiekoedel
26 januari 2003, 15:03
Op 2003-01-26 12:13, schreef skeighter:
Hoi,

Ik kom uit putten :smile: Ik heb 3 jaar akoestisch/klassiek gespeeld speel nu anderhalf jaar elektrisch.

Stijl: Coldplay, Oasis achtige muziek....Jazz/Blues is ook goed

Leeftijd: 15 !

Wel leuk om een keer ff samen te spelen.... Als je wilt moet je me maar ff toevoegen met msn: sjon_breider@hotmail.com


toegevoegd

skeighter
26 januari 2003, 18:19
Ik zit ook op groevenbeek....H 32 :smile:

the joshua tree
26 januari 2003, 19:39
Krijatieskroedel (of hoe je t ook mag schrijven) t lijkt me leuk om eens samen te spelen. Wat voor muziek speel en waar houd je van?

Als ik je zie spreek ik je wel aan.
Ik zit in A4c trouwens.
Me mentor is Struik.

Kjiratsiekoedel
26 januari 2003, 21:28
Op 2003-01-26 19:39, schreef the joshua tree:
Krijatieskroedel (of hoe je t ook mag schrijven) t lijkt me leuk om eens samen te spelen. Wat voor muziek speel en waar houd je van?

Als ik je zie spreek ik je wel aan.
Ik zit in A4c trouwens.
Me mentor is Struik.


whaha, struik is saai en slecht, maargoed ik heb in dit topic al een beetje geschreven waar ik van houd, maar eigenlijk vind ik gitaarspelen leuk dus maakt het niet zoveel uit, maar de voorkeur gaat niet uit van metal

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kjiratsiekoedel op 2003-01-26 21:29 ]</font>

Kissz
18 mei 2003, 21:16
Heeeeey

Klinkt ook precies als mijn niveau :smile:
Heb nu bijna 1 jaar les en daarvoor ongeveer 1 jaartje zelf geprutst met gitaar. Lijkt me leuk om in een band te spelen, alleen jammer dat ik een beetje ver weg woon (Lemmer, Friesland) Maar ga volgend jaar studeren waarschijnlijk in Utrecht of Groningen...

xxx Kirsten