PDA

View Full Version : Drummer gezocht



lesrich
9 september 2007, 10:58
Bassist (leeftijd 21) en Gitarist zoeken: Christelijke Drummer voor nieuw te beginnen band, regio Gelderland.
voor eigen werk / optredens / covers... enz.
(stijl. (christelijk) Hillsong united / Hillsong / Chris Tomlin / Casting Crowns / Delerious / Opwekking / Eigen werk? )
Geïnteresseerd? Reageer. :lp:

Jimwoud
10 september 2007, 15:38
Ook interesse in een niet christelijke drummer?

Reel Big Fish
10 september 2007, 15:56
Misschien heb je hier succes: www.drummersbank.nl

.. wel raar dat jullie er bijzetten dat het een christelijke drummer moet zijn, alsof andere mensen niet goed genoeg zouden zijn ofzo :???:

Spitfire
10 september 2007, 17:37
.. wel raar dat jullie er bijzetten dat het een christelijke drummer moet zijn, alsof andere mensen niet goed genoeg zouden zijn ofzo :???:

Nouja, ik las in een andere post van hem dat ze een christelijke band willen beginnen, dus dan kan ik ook wel begrijpen dat ze persé een christelijke drummer zoeken.

lesrich
10 september 2007, 22:07
Ja andere mensen zijn niet meer of minder hoor, maar we zoeken een christelijke, omdat ik niet weet of een niet christelijke zit te wachten op christelijke songteksten en christelijke covers.
Tja, tenzij iemand niet christelijk is en daar ook voor open staat, zou ook heel gaaf zijn hoor, iedereen is welkom, maar we willen wel 90% christelijke muziek schrijven en spelen, maar bedankt voor de tip. ik kijk ff op drummersbank ook!

Greets!