PDA

View Full Version : Service Tonefactory



Karel Vincent
8 september 2007, 16:34
00000000000

bass blom
8 september 2007, 16:58
ik denk dat je gewoon pech had ja, ikzelf heb er meerdere keren wat besteld, nooit een probleem. ja, 1 van de 6 buizen was er niet maar na mailtje was die er de volgende dag.
en ik heb hier ook bijna alleen maar goeie verhalen gezien.

Trocar
8 september 2007, 17:21
... dit is denk ik het verkeerde subforum voor dit onderwerp ...

Mithrandir
8 september 2007, 17:28
Verplaatst vanuit algemeen

Nielsje
8 september 2007, 18:35
Ik vind de service best goed daar. Er wordt altijd netjes op je mail gereageerd, hoe snel dat varieert wel eens. De onderdelen die ik bestelde, waren met een paar dagen in huis. Ik heb nog een backorder, waarvan ze zeggen dat de levertijd 3 tot 6 dagen is, maar ik wacht al 2 weken.

Heb verder geen klachten, zij kunnen er niet veel aan doen als een onderdeel op zich laat wachten, hooguit de website aanpassen, of je een mailtje sturen.

de snaren die ik er vandaan haalden waren gewoon goed, geen problemen mee.

Heb je er al een mailtje naar gestuurd m.b.t. je snaren?

bass blom
8 september 2007, 19:09
beetje BS trouwens van die snaren, ik heb toevallig van de week een setje boomers wat hier al zeker 5 jaar lag op mn les paul gezet.
buiten dat het voor mij ff wennen was weer van 010 naar 009 is er helemaal nix mis mee.

Han S
8 september 2007, 19:30
Heb je ook je beklag geuit aan de mensen van Tone Factory Karel? En hoe werd er gereageerd?

zjanke
8 september 2007, 19:41
Ik heb 5 tung sol preampbuizen besteld waaronder een geselecteerde V1. Die V1 was helaas microfonisch en werd zonder problemen omgeruild. Nieuwe exemplaar was helaas ook microfonisch waarna ik een excuus kreeg met de uitleg dat ze het selecteren uitbesteden. Ik heb eergisteren dit exemplaar weer teruggestuurd en ook deze wordt weer gewoon geruild. Gewoon een nette service en ook correcte reacties.

G.G.
8 september 2007, 20:10
Al veel bij TF besteld, nooit problemen gehad. Prima service. Wat betreft die snaren, ben het met Bass eens.

cardinal
20 september 2007, 23:01
Diverse malen iets gekocht en service was super. Paar kleine foutjes die ze keurig en kostenloos opgelost hebben.

Daarnaast ook advies gegeven etc.

Is volgens mij gewoon een keurige zaak met hardwerkende mensen die er echt wat van willen maken.

DeiDRagonas
20 september 2007, 23:10
Behalve dat je soms lang moet wachten op je spul (wat btw helemaal niet erg is, zolang ze nou maar niet steeds blijven zeggen dat t er "binnen een paar dagen is"), heb ik helemaal geen klachten over TF. Hij's zelf ook een echte muziekkant en weet meestal heel goed waar ie het over heeft.




Grt!