PDA

View Full Version : Slot concert Rowwen heze



Strangegun
8 september 2007, 15:30
Wie gaat er heen ? en wanneer ?

het is in Horst-Amerika


Wij gaan 16 november

Fumi SG
8 september 2007, 18:33
Hoezo slotconcert?? Ze stoppen er toch niet mee??:nervous:

Strangegun
8 september 2007, 19:09
Hoezo slotconcert?? Ze stoppen er toch niet mee??:nervous:


Nee, zo noemen ze dat weet ook niet waarom is elk jaar zo.

Realeigo
8 september 2007, 22:25
Slotconcert van de huidige tour van de band?

Strangegun
17 november 2007, 14:43
Het was geweldig, t-shirt was binne 5 min weg zat onder de varkes stift en vandaag trouwfeest van mijn vader en moeder :)

Fumi SG
18 november 2007, 21:03
Het was geweldig, t-shirt was binne 5 min weg zat onder de varkes stift en vandaag trouwfeest van mijn vader en moeder :)

Dude... heb je zelf enig idee wat je net getypt hebt??:???:

Jellyfish00
19 november 2007, 20:36
Henk is enne lollige vent ^^

Ace 1.15.19
20 november 2007, 00:59
Dude... heb je zelf enig idee wat je net getypt hebt??:???:

Is gewoontjes bij de concerten van Rowwen Hèze. Net als bij Normaal trouwens. T-shirts worden aan flarden gescheurd, mensen worden op de grond gebeukt en meteen overeind getrokken, bier gaat meters hoog de lucht in en met varkensstift wordt iedereen ondergetekend :p Moet eraf slijten, is er niet zomaar af met een goede douche...

schizo910
20 november 2007, 10:11
Is gewoontjes bij de concerten van Rowwen Hèze. Net als bij Normaal trouwens. T-shirts worden aan flarden gescheurd, mensen worden op de grond gebeukt en meteen overeind getrokken, bier gaat meters hoog de lucht in en met varkensstift wordt iedereen ondergetekend :p Moet eraf slijten, is er niet zomaar af met een goede douche...

Klinkt gezellig... :o

Rare jongens die Limburgers.

Kim Wilson
20 november 2007, 10:44
Klinkt idd supergezellig! We waren nog in de buurt (Meerdal). :)

Barré
20 november 2007, 11:23
Vanaf Meerdal kan je daar inderdaad een steen op die tent gooien.
Ik ben er 1 keer geweest (ben van Horster origine, en dan ontkom je daar niet aan), maar toen ik zag dat men zelfs bij de tearjerkers bleef doorspringen en biergooien hoefde het van mij niet meer.
Met je bier gooien is sowieso doodzonde.

Strangegun
20 november 2007, 19:34
Is gewoontjes bij de concerten van Rowwen Hèze. Net als bij Normaal trouwens. T-shirts worden aan flarden gescheurd, mensen worden op de grond gebeukt en meteen overeind getrokken, bier gaat meters hoog de lucht in en met varkensstift wordt iedereen ondergetekend :p Moet eraf slijten, is er niet zomaar af met een goede douche...

ze zijn ook met spuitbussen bezig, alleen dat krijg je er echt bijna niet meer vanaf

Squier4ever
20 november 2007, 19:45
Vanaf Meerdal kan je daar inderdaad een steen op die tent gooien.
Ik ben er 1 keer geweest (ben van Horster origine, en dan ontkom je daar niet aan), maar toen ik zag dat men zelfs bij de tearjerkers bleef doorspringen en biergooien hoefde het van mij niet meer.
Met je bier gooien is sowieso doodzonde.

met bier gooien mag wmb, zolang het je laatste slok is die lauw is. en sowieso moeten mensen toch lekker zelluf weten als ze met bier willen pleuren.
ik had dit jaar geen kaartje helaas (net als vorig jaar en t jaar daarvoor) maar volgend jaar moet ik er maar eens geloven. heb ze wel eens live gezien en das geweldig.

remco d
22 november 2007, 00:58
ik was er vrijdag en het was weer een waar feest! afgelopen 4 jaar ben ik er geweest en iedere keer is het weer vet. Die varkensstift wordt trouwens zwaaaaar overdreven, als je nat van het zweet en bier bent hecht dat spul voor geen meter, ik had het er in de douche al af voor ik zeep gepakt heb. bzb in het voorprogramma, wat ik nog wel bijna net zo goed vond als rh zelf! het blijven topartiesten hoor, vooral tren, wat die uit z'n trekzak tovert!