PDA

View Full Version : Thomastik Infeld, waar?



EuroCinema
8 september 2007, 15:05
Tijdens m'n verhuizing kwam ik een setje Thomastik Infeld Swing .10 tegen. Gekke combi: tamelijk dun maar wel flatwound. Geen idee waarom ik ze ooit gekocht heb. Anyway, nieuwsgierig geworden en op mijn Washburn j6 gezet en wat denk je: te gek Benson-achtig soundje, lekker speelbaar ook. Wil ze nu ook op m'n andree gitaar proberen, maar kan ze in .10 niet vinden. Dijkman heeft alleen vanaf .11... Iemand enig idee waar ik moet zijn?

Nitefly7
8 september 2007, 15:29
Tijdens m'n verhuizing kwam ik een setje Thomastik Infeld Swing .10 tegen. Gekke combi: tamelijk dun maar wel flatwound. Geen idee waarom ik ze ooit gekocht heb. Anyway, nieuwsgierig geworden en op mijn Washburn j6 gezet en wat denk je: te gek Benson-achtig soundje, lekker speelbaar ook. Wil ze nu ook op m'n andree gitaar proberen, maar kan ze in .10 niet vinden. Dijkman heeft alleen vanaf .11... Iemand enig idee waar ik moet zijn?

Bopp Music, vroeger Tony Lang in Sittard (zuid-limburg) had/heeft ze ooit gehad (tenminste, de .12 en .13...)

anders musik-produktiv of 1 van de vele 'snaar-only' sites?

dunnoaname
8 september 2007, 15:33
ik heb de .11 van lordofthestrings.nl

Makor1966
8 september 2007, 16:29
0.10 (http://www.lordofthestrings.com/lots/RAPRD/Thomastik-JS110-Jazz-Swing/11001630.html) ............

frekie
8 september 2007, 19:43
Ik vind op een jazzgitaar, zeker een hollowbody, 011 toch wel het minimum. Op mijn RW hollowbody heb ik nu TI 012, op concert stemming, no problemo. Het geniale van TI is nu juist dat ook een 012 setje geen overdreven hoge snaarspanning heeft.