PDA

View Full Version : Wederom een nieuw lid



VanSpall
8 september 2007, 11:09
Hallo allemaal,

Na meerdere malen hier te hebben rondgekeken toch maar besloten om ook lid te worden:)

Ik ben 24 jaar oud, zit midden in m'n master film en televisiewetenschap en ben natuurlijk bovenal gitarist!

Momenteel ben ik aanvullende gitarist bij de band Zwarte Poezie (www.myspace.com/zwartepoezie).

In het verleden heb ik in verschillende bandjes gespeeld waaronder de Amerikaanse band The Drown (waarmee ik waarschijnlijk als één van de laatste Nederlanders heb opgetreden in het legendarische CBGB voordat deze dichtging in 2006).

Tja en verder ben ik bezig een nieuw experimenteel Nederlandstaligproject op te zetten. Veel muziek in mijn leven dus!

tot zover mijn introductie:)

groetjes,

Brandon

schizo910
8 september 2007, 16:05
Hoi.

..........

Maurice_732
8 september 2007, 16:35
Cool CBGB
Had ik graag willen spelen
Hoezo is die dicht gegaan??

mikeyaxeman
8 september 2007, 18:45
Cool CBGB
Had ik graag willen spelen
Hoezo is die dicht gegaan??

Daar heb ik ook iets van gehoord dat ie moest sluiten, volgens mij willen ze de club naar Las Vegas verhuizen maar de CBGB hoort in NY thuis imo.
Een legendarische club kun je niet verplaatsen.
Helaas ben ik niet in de CBGB geweest toen ik in New York was.
Maar eh welkom hier Brandon!

Blind Owl
8 september 2007, 19:04
welkom....

VanSpall
8 september 2007, 20:38
Cool CBGB
Had ik graag willen spelen
Hoezo is die dicht gegaan??

Ik weet ook niet meer wat de exacte reden was dat ze gingen sluiten. Volgens mij had het er mee te maken dat ze de huur van het pand niet meer op konden brengen.

De 'kleine' CBGB ernaast (The Gallery) waar ze T-shirts etc verkopen is nog wel open dacht ik...