PDA

View Full Version : nieuwe amp



kevin1994
7 september 2007, 22:24
hey allemaal

zon beetje iedereen zij dat ik een nieuwe amp moest kopen voor ik een andere gitaar koop khep nu een roland 15 ze zijden dat een peavy valveking goed was ik zou graag wat meer over die amp weten en hoeveel watt het is en meschien andere amps thx voor rsponding en srry als dit niet zo goed geschreven is kben 13

Hendriks
7 september 2007, 22:26
Het onderwijs is naar de knoppen.

kevin1994
7 september 2007, 22:27
héhé srry en srry verkeerde plaats gepost excuzeer me. ja kweet kben een grote kluns

Wickerman
7 september 2007, 22:33
@ Hendriks; Ik ben 16, en het schrijven gaat me toch nog vrij goed af, niet ? :)

@ Kevin; Kijk heel het forum eens af, je hebt het subforum 'moderne versterkers', daar ga je gegarandeerd (of geld terug) meer respons krijgen.

bass blom
7 september 2007, 22:34
Het onderwijs is naar de knoppen.
het is een groot drama ja.

AutoStatic
7 september 2007, 22:36
Vrij vertaald: Je moet meschien ff psten in ander topic (moderne vesterkers) kben sure dat je antwrd krijg.

;)

kevin1994
7 september 2007, 22:37
ok zal ik zekker is kijken thx


ps:kluister naar arch enemy en death trash metal

Wickerman
7 september 2007, 22:42
...en dat is belangrijk omdat... ?

Blend
7 september 2007, 22:54
Toen ik 13 was kon ik al wel schrijven, én ik wist toen gelukkig nog niet wat deathmetal was...

Noid
8 september 2007, 00:39
Het onderwijs is naar de knoppen.Zeer adrem: ik lig in een deuk!

Yamhammer_71
8 september 2007, 00:56
hey allemaal

zon beetje iedereen zij dat ik een nieuwe amp moest kopen voor ik een andere gitaar koop khep nu een roland 15 ze zijden dat een peavy valveking goed was ik zou graag wat meer over die amp weten en hoeveel watt het is en meschien andere amps thx voor rsponding en srry als dit niet zo goed geschreven is kben 13

RESPECT! :rockon:

Luke-wannabe
8 september 2007, 01:13
Ej beter doet iedereen effe normaal. Stelletje volwassen kerels die een jochie van 13 lopen af te zeiken.

Jay75
8 september 2007, 09:34
uhuh, 13....ik zeg: FAKE ;)

Nobilta
8 september 2007, 09:43
Het is erg gesteld ja.

caliban
8 september 2007, 10:56
Ej beter doet iedereen effe normaal. Stelletje volwassen kerels die een jochie van 13 lopen af te zeiken.
Serieus hè, je kan zeggen wat je wil, maar echt uitmaken moet ook niet. En vele mensen op dit forum maken schrijffouten. Vooral dt, en als er iets is waar ik niet tegen kan.

Spitfire
8 september 2007, 11:55
En vele mensen op dit forum maken schrijffouten. Vooral dt, en als er iets is waar ik niet tegen kan.

Dat kunnen nog typfouten zijn, ik erger me dan meer aan mensen die 2 (!) keer 'zij' ipv 'zei' in een post zetten...

Mark1990
8 september 2007, 12:24
nou nou nou nou nou
wat vriendelijker kan ook wel toch? straks durft die arme jongen nooit meer wat te posten op dit forum :hippie:
@topicstarter, voor we kunnen adviseren of je eerst een nieuwe versterker nodig hebt, is het handig om te weten wat voor gitaar je nu hebt

G.G.
8 september 2007, 12:45
Wordt tijd voor een spellingscontrole-functie op deze site.

RammerStein
8 september 2007, 12:50
zeik niet en help dit kind :p
het is idd handig om te weten wat voor gitaar je nu hebt

Luke-wannabe
8 september 2007, 13:09
Inderdaad. Stelletje kinders.

paulusdeBKB
8 september 2007, 13:16
Wacht eens even! 13 of niet, fatsoenlijk schrijven op een forum is gewoon een kwestie van ehh... fatsoen!? Toen ons klasje van de lagere school af ging, schreef iedereen beter dan dit. Dus het onderwijs is inderdaad naar de knoppen, of TS neemt de moeite niet om een normaal berichtje te schrijven. De tere leeftijd van 13 jaar lijkt me een prima moment om onder je neus gewreven te krijgen dat je zelf een beetje je best moet doen als je wilt dat anderen hun tijd aan je spenderen.

Mitch
8 september 2007, 13:21
Dat er even geen mod van dit subforum aanwezig is op dit moment is geen reden om er meteen een off topic-afzeik wedstrijd van te maken. Ophouden met zeuren, dit wordt zo snel mogelijk naar Versterkers verplaatst.

Luke-wannabe
8 september 2007, 13:49
Wacht eens even! 13 of niet, fatsoenlijk schrijven op een forum is gewoon een kwestie van ehh... fatsoen!? Toen ons klasje van de lagere school af ging, schreef iedereen beter dan dit. Dus het onderwijs is inderdaad naar de knoppen, of TS neemt de moeite niet om een normaal berichtje te schrijven. De tere leeftijd van 13 jaar lijkt me een prima moment om onder je neus gewreven te krijgen dat je zelf een beetje je best moet doen als je wilt dat anderen hun tijd aan je spenderen.
Maar het kan ook normaal gezegd worden. Er zitten nu gewoon volwassen kerels een mannetje van 13 af te zeiken en dan denk ik: Doe toch eens even normaal man.

paulusdeBKB
8 september 2007, 14:40
@ Luke-wannabee: true...

en @ Mitch: je hebt gelijk. Maar of ontopic reageren nu nog zin heeft...
Ach, wie weet:

- Ervan uitgaande dat je inmiddels een goede gitaar hebt waarmee je tevreden bent, is een nieuwe versterker wel een goed idee. Peavey Valveking is objectief gezien een goed ding, maar of hij past bij je muzieksmaak is nog niet duidelijk. Wat voor een gitaar heb je, wat voor een soort muziek wil je graag spelen?

bert k
8 september 2007, 18:00
Ik ben verdomme een paar uur weg en meteen loopt het kleuterklasje uit de hand. Doe dit lekker in off topic!


Topicstarter: Stel je vraag beter in Moderne Versterkers. En liefst zonder MSN-taal, dat is duidelijker.

Bert K, mod