PDA

View Full Version : bassbox hartke



royboy
7 september 2007, 21:22
ik wl een bassbox kopen van hartke maar ik heb gezien dat er geen volume knopjes of zo opstaat hoe moet je dan werke moet dat dan met je versterker of kun je niet met een line out werken(ze hebben wel gezecht da dat ging)
reageer hier fantsoenlijk op en als je nx fantsoenlijk weet te zegge dan zeg nx ik ken er nog niet veel van) :cooler: al vast bedankt :cooler:

bass blom
7 september 2007, 21:32
ik zg nx, oee da mag nie :o

Han S
7 september 2007, 22:07
Ik heb eens een versterker gekocht van Hartke met zo'n aluminium speaker er in van 15 inch. Die werd sporadisch gebruikt en klonk helemaal niet verkeerd, maar hoewel hij nooit hard heeft gestaan was na korte tijd de aluminium conus gescheurd en dat viel buiten de garantie, want de importeur was van mening dat hij was 'opgeblazen'. De versterker/combo was nooit de studio uitgeweest.

Op een Amerikaans forum leerde ik van een medewerker van een grote muziekzaak dat deze speakers veel problemen hebben. Kijk dus uit of er geen scheurtjes zitten in het aluminium als er zo'n speaker in zit.

Ik heb er een 15 inch JBL ingezet en hij doet het sindsdien nog steeds goed hoewel hij nog steeds heel sporadisch wordt gebruikt.

dePerik
7 september 2007, 23:08
ik wl een bassbox kopen van hartke maar ik heb gezien dat er geen volume knopjes of zo opstaat hoe moet je dan werke moet dat dan met je versterker of kun je niet met een line out werken(ze hebben wel gezecht da dat ging)
reageer hier fantsoenlijk op en als je nx fantsoenlijk weet te zegge dan zeg nx ik ken er nog niet veel van) :cooler: al vast bedankt :cooler:

Op zich is het natuurlijk niet erg dat je er nog niet veel van weet, maar wat ik me afvraag is of je mischien dyslectisch bent of een beetje zenuwachtig over hoe mensen hier op jouw vraag zullen reageren. Want ook al heb ik geen fatsoenlijk antwoord op je vraag, je kan 'm in mijn bescheiden mening wel fatsoenlijker stellen. Of zeur ik nou?

bass blom
7 september 2007, 23:19
ok dan :D

een basbox, geen volumeknopjes.. dan lijkt het dat wat je zegt, een box.
een kast met 1 of meer luidsprekers er in.
dan heb je een versterker nodig waar je die box op aansluit.

royboy
12 september 2007, 19:04
Op zich is het natuurlijk niet erg dat je er nog niet veel van weet, maar wat ik me afvraag is of je mischien dyslectisch bent of een beetje zenuwachtig over hoe mensen hier op jouw vraag zullen reageren. Want ook al heb ik geen fatsoenlijk antwoord op je vraag, je kan 'm in mijn bescheiden mening wel fatsoenlijker stellen. Of zeur ik nou?

ey kerel ik heb dislectie kan ik nx aan doen zalle en hoe moet ik die dan stelle alsk get tog beter weet

royboy
12 september 2007, 19:07
ok dan :D

een basbox, geen volumeknopjes.. dan lijkt het dat wat je zegt, een box.
een kast met 1 of meer luidsprekers er in.
dan heb je een versterker nodig waar je die box op aansluit.

oke merci
der was een vriend van me en die d8 da da nie ging me ne versterker die d8 da ge ne top nodig had dus drm deze vraag :soul: doiedoei en merci

bass blom
12 september 2007, 19:18
la die dada die da doedoei :stop:

Realeigo
12 september 2007, 21:24
EmEsEn T@@L Motte Wuh H!3R NeeD!

Probeer de volgende keer even normaal nederlands of vlaams te typen.
Zodat we begrijpen wat je er neerzet en we je kunnen helpen.
Want met dit taaltje kom je er (bij mij) niet vanaf met een slecht excuus als dyslectie.