PDA

View Full Version : 12-8-9-9-7



Aeroplane
7 september 2007, 18:05
Jow,

Ik heb een probleem...

Ik zou graag dus No one Knows van de QOTSa leren spelen hé,

maar er is iets raars....

Het is dus namelijk een

(e)12
(b)8
(g)9
(d)9
(a)7
(e)0

& HOE THE FUCK NEEM JE DIE ?

Ik ben mischien wel een beginner ofzo hé, maar wtf?

Het is dus een barré op de zeven, dan pak je met je middelvinger de 8, met wijs en pink de 9 & HOE NEEM JE DIE 12 DAN ?

Ik heb toch maar 5 vingers... dus ? :o


SNAPIE ? :hippie:

Lennartscholtus
7 september 2007, 18:15
No one knows...
Ik dus ook niet:p

Aeroplane
7 september 2007, 18:19
No one knows...
Ik dus ook niet:p

Lol :D

Iemand ? :hippie:

BlackSun
7 september 2007, 18:24
(e)12
(b)8
(g)X
(d)9
(a)7
(e)0

;)

(e)12
(b)8
(g)9
(d)9
(a)7
(e)0

Zou je in theorie kunnen pakken met wijs a-7,ring d-9 en g-9,middel b-8, pink e-12

maar daar mag je dan wel een hele tijd op oefenen :D Mij lukt het iig niet.

Daemon
7 september 2007, 18:30
Ongetwijfelt een "foutje" in de tab. Pak het orgineel erbij en luister of je die hoge e op de ondeste e snaar hoort als ze dat akkoord spelen.

DeiDRagonas
7 september 2007, 19:01
Of laat die snaar gewoon open... Is ook een e, maar dan n octaaf lager.

G.G.
8 september 2007, 01:27
Hoge e open houden, plektrum tussen duim en middelvinger en met wijsvinger een harmonic plaatsen boven de 12e fret tijdens aanslaan.

Of gewoon die hoge e open aanslaan.

ixque
8 september 2007, 13:46
(e)12
(b)8
(g)X
(d)9
(a)7
(e)0

Gewoon zo pakken, zo doet meneer Homme (gitarist/zanger) van QOTSA dat ook. Niks geen barree akkoord

Arts
8 september 2007, 14:06
klopt.. alleen dan wel in C standard :)

rjong999
10 september 2007, 01:54