PDA

View Full Version : Ja weer een nieuw lid



Banni
7 september 2007, 16:20
Hallo allemaal,

na een tijdje te hebben gelezen nu maar eens aangemeld.

Heb in mei een acoustische gitaar gekocht en sinds juni les.

Daarvoor een tijdje zelf lopen proberen bass te spelen. Die hangt op dit moment te wachten aan de muur tot ik weer tijd voor hem heb, voorlopig
ben ik met mijn nieuwe liefde bezig, m'n Ayers ACSM-FP.

Goed weekend allemaal!

Harry
10 september 2007, 13:01
en het weekend was prima!!!

en beter laat dan nooit hoop ik: welkom!!

Banni
10 september 2007, 13:14
Dank je.
Ja het was een mooi weekend. Zaterdag leuke bandjes gezien op het 1e Amersfoortse Grachtenfestival.

Tho
10 september 2007, 13:18
welkom! Ja was het leuk? Ik heb een beetje hekel aan de Keistadfeesten. Ga je naar het Per Expressie festival de 29ste? ;)

Banni
10 september 2007, 13:39
Die feesten vind ik normaal ook maar druk met matige muziek, de optredens op de pleinen in de avond vind ik niet veel. Wel heel goed straat theater gezien in de middag.

's avonds nog 2 leuke bands gezien.
1 vrolijke groep met reaggea achtige muziek (normaal niet mijn ding), ben de naam kwijt, maar ze moeten hier tussen staan (nee, tis niet de eerste want daar heb ik een ander plaatje van gezien in het programma):

Headliners: - Tribute 2 Bob Marley, Internationals (BE), Diggy Dex, Bjorn van Rozen*, This Leo Sunrise, Karmakonga, You MeElectricity, Mauve, Biff*, El Mariachi en het - Hallehuiskoor

Tweede groep was dacht ik Bjorn van Rozen, vond ik erg originele band met Gitaar. Chello, Contrabas, drums en trekzak.

Dat Per Expressie festival de 29ste zegt me niets. Zal ook niet kunnen dat weekend denk ik.

Groet!

Harry
11 september 2007, 09:18
juillie hadden gewoon naar Appelpop moeten gaan!!!!

Tho
11 september 2007, 11:08
juillie hadden gewoon naar Appelpop moeten gaan!!!!

leuk dat je dat zegt Harry, daar heb ik namelijk een werknemer voor ontslagen! :D

Hij belde vrijdagavond op dat hij zaterdag niet kon komen vanwege appelpop. Dat vond ik nogal kortdag dus ik was het er niet mee eens. Ik bood hem een dealtje om 's ochtends te komen werken maar daar was meneer het ook niet mee eens. dus vertelde ik hem dat hij dan helemaal niet meer hoefde te komen :D

AART
11 september 2007, 15:45
Zo tho, das heel stoer van je hoor :roll:

Blend
11 september 2007, 16:25
ook jij welkom..!

Harry
11 september 2007, 17:20
leuk dat je dat zegt Harry, daar heb ik namelijk een werknemer voor ontslagen! :D

Hij belde vrijdagavond op dat hij zaterdag niet kon komen vanwege appelpop. Dat vond ik nogal kortdag dus ik was het er niet mee eens. Ik bood hem een dealtje om 's ochtends te komen werken maar daar was meneer het ook niet mee eens. dus vertelde ik hem dat hij dan helemaal niet meer hoefde te komen :D

wat een sukkel, een beetje muziekliefhebber weet al een jaar van te voren dat hij /zij naar Appelpop gaat. En met zulke sukkels wil je niet eens werken.....

Tho
12 september 2007, 18:28
Zo tho, das heel stoer van je hoor :roll:

dat dacht ik ook! Heb jij ook nog wat stoers te melden? Anders krijg je een paar trappen






;)

bass blom
12 september 2007, 20:17
tho slaat (rost) niet alleen maar ontslaat ook? :o

Tho
12 september 2007, 20:24
tho slaat (rost) niet alleen maar ontslaat ook? :o

Daar ben ik inderdaad toe bevoegd

AART
13 september 2007, 18:28
dat dacht ik ook! Heb jij ook nog wat stoers te melden? Anders krijg je een paar trappen






;)


Kom maar hoor, zo van de foto's te zien ben je een stukkie kleiner :seriousf:

Although ik een lekker biertje prefereer :cooler:

Tho
14 september 2007, 11:13
Kom maar hoor, zo van de foto's te zien ben je een stukkie kleiner :seriousf:

Although ik een lekker biertje prefereer :cooler:

Ja maar ik stink zo erg dat je echt niets durft te ondernemen. Alleen van een biertje gaat die stank weg dus doen we dat maar :cooler:

AART
17 september 2007, 17:54
Ja maar ik stink zo erg dat je echt niets durft te ondernemen. Alleen van een biertje gaat die stank weg dus doen we dat maar :cooler:


Tho en een stinkdier in een grot, wie houdt het 't langst uit? :cheerup:

Tho
18 september 2007, 17:01
Tho en een stinkdier in een grot, wie houdt het 't langst uit? :cheerup:

no problemo. Dat stinkdier is dead meat