PDA

View Full Version : Guitarman



Jantje Poen
7 september 2007, 13:50
Oké ik weet het, ik ben de zoveelste gitarist die hopeloos op zoek is naar die geweldige band. Maar toch, niet geschoten is altijd mis en daarom plaats ik toch maar een oproep:

GITARIST zoekt band, of mensen die een band willen beginnen. Stijl muziek: iets waar je mee kunt e/o mag optreden, dus geen zware metal of zoiets, ik denk meer aan pop/rock of iets in die richting.

Ik heb veel ervaring en mijn gitaarkwaliteit is gemiddeld tot goed. Ik bereid me goed voor en verwacht dit ook van anderen, dus op vage in de war geraakte neo-hippies zit ik niet te wachten.

Ik woon in Enschede, maar ben bereid een stuk te karren voor een geweldige band.

Jantje Poen
8 september 2007, 20:30
Oké ik weet het, ik ben de zoveelste gitarist die hopeloos op zoek is naar die geweldige band. Maar toch, niet geschoten is altijd mis en daarom plaats ik toch maar een oproep:

Misschien moet ik maar eens met hagel gaan schieten?? :confused:

John P
23 januari 2008, 18:06
Wij zijn een gouwe-ouwe rockband uit Apeldoorn en zijn op zoek naar een ervaren sologitarist. Wij spelen grotendeels 60/70/er muziek. Wij zijn in Apeldoorn redelijk 'beroemd' door onze Stones-covers, maar schuwen ook ballads niet. Over het algemeen spelen we de wat ruigere nummers uit voornoemde jaren. We houden van een gezellige band, dus lekker ouwehoeren, biertje drinken etc. Vinden we eigenlijk net zo belangrijk. We oefenen op woensdagavond in Apeldoorn.
Lijkt je het wat, mail even: jkm.patist@chello.nl

edition
25 januari 2008, 22:23
Hoi

Wij zijn de Rock/pop band Edition, ook wij zijn op zoek naar een solo gitarist omgeving Hengelo Enschede. Voor meer band info kijk op onze site
www.e-diton.info

Gr Martin