PDA

View Full Version : Wat is er geworden van...?



Rutger
7 september 2007, 11:20
Soms luister je naar een oude plaat van één van je helden of een grote band of artiest, en dan dringt de vraag tot je door: wat is er eigenlijk van hem of haar geworden? Ooit hebben ze een paar geweldige platen gemaakt, maar de laatste +15 jaar heb je niks meer van ze vernomen..... dood? Nee, maar wat dan?

Zo vroeg ik me vanochtend af wat er van Richie Blackmore is geworden, na zijn glorieuze tijd bij Deep Purple....
Tegenwoordig heeft hij de formatie Blackmore's Night (http://www.youtube.com/watch?v=tjc2jQqQAqE&mode=related&search=) ... :o

Misschien had ie beter op z'n hoogtepunt een mooie dood kunnen sterven :seriousf:

Zijn er meer (grote) artiesten waarvan je je afvraagt wat er van hen is geworden?
Post het hier :)

B_2_the_a
7 september 2007, 12:02
Sjako!
Led zeppelin!

G.G.
7 september 2007, 12:33
Zijn er meer (grote) artiesten waarvan je je afvraagt wat er van hen is geworden?
Post het hier :)

Ja, Hendrix en Stevie Ray Vaughan, maar dat worden extreem onsmakelijke plaatjes.

Kim Wilson
7 september 2007, 13:06
Ido (gitaarnet), ook noooooit meer wat van gehoord...

Kim Wilson
7 september 2007, 13:07
Dire Straits heb niks meer van hun gehoord...
Mark Knopfler is solo verdergegaan. Hij heeft de afgelopen paar jaar nog twee cd's uitgebracht.

peter_heijnen
7 september 2007, 13:13
Led zeppelin!
Er gaan geruchten over een reunie concert. Staat nog nergens officieel aangekondigd, maar volgens een nieuwsbericht zijn er wel al kaartjes verkocht!?!?!

zenabi
7 september 2007, 14:57
zanger van Billy the Kid ,wat doet die nu
wat een strot 100 x beter dan KANE

almarvk
7 september 2007, 15:11
Mark Knopfler is solo verdergegaan. Hij heeft de afgelopen paar jaar nog twee cd's uitgebracht.

Op 15 september komt z'n nieuwe plaat uit.

Kim Wilson
7 september 2007, 15:13
Op 15 september komt z'n nieuwe plaat uit.
Hey, dan ben ik jarig!! :cheerup:

(niet dat het er ook maar een zak mee te maken heeft, maar goed. :) )

wietse
7 september 2007, 17:01
Hey, dan ben ik jarig!! :cheerup:

(niet dat het er ook maar een zak mee te maken heeft, maar goed. :) )

neem dan het gebak de 22e maar mee, kom ik dat opvreten in frieschepalen :D.

(wel vers gebak natuurlijk niet een week oud spul)
















(als ik niet halfdood op de bank lig van de vele rommelmarkten die dag, heb nu al een strak schema gemaakt voor de 22e)

B_2_the_a
7 september 2007, 17:04
acdc?
Van halen (hoeveelste reunie?)

schizo910
7 september 2007, 17:30
Hey, dan ben ik jarig!! :cheerup:

(niet dat het er ook maar een zak mee te maken heeft, maar goed. :) )

15 september, dan ben ik 8 jaar getrouwd...

iwamoto
7 september 2007, 18:01
nou, anita doth dacht ik aan, die blijk je gewoon nog te kunnen boeken, volgende dan

PETER ANDRE! waar is die vent? met mysterious girl had hij echt een wereldhit in handen :)

Mitch
7 september 2007, 18:22
Je kan zijn (inmiddels achterhaalde) real life soap volgen op Veronica. Go figure...
Je bent volgens mij de eerste man die zich afvraagt wat er van die muscle boy geworden is. :chicken:

Tho
7 september 2007, 18:33
Je kan zijn (inmiddels achterhaalde) real life soap volgen op Veronica. Go figure...
Je bent volgens mij de eerste man die zich afvraagt wat er van die muscle boy geworden is. :chicken:

volgens mij ook. Die gast zag er altijd zo gelikt uit dat hij gewoon een gedrocht was. Bah. Ik hoop dat hij brandt in de hel

Pete Townshend
7 september 2007, 19:35
acdc?

Het schijnt dat AC/DC in de studio zat en genoeg nummers had opgenomen voor een dubbel-album. Op 16 oktober verschijnt in ieder geval een nieuwe DVD, "Plug Me In". Er staat ruim 5 uur livemuziek op. De eerste dvd focust op de beginjaren van de groep. Daar hoort bijvoorbeeld hun eerste tv-optreden in 1976 bij. Op de tweede dvd staat Brian Johnson centraal met optredens van Detroit tot Moskou en een jamsessie in 2003 met The Rolling Stones.


Van halen (hoeveelste reunie?)

Volgens Wikipedia: "Op 20 augustus is de tour in volle gang en een compleet succes, na 22 jaar zonder David Lee Roth zijn de fans zo enthousiast dat er zelfs 14 concerten tot en met 22 november zijn uitverkocht".

Maurice_732
7 september 2007, 21:04
acdc?
Van halen (hoeveelste reunie?)
angus young woont nu in nederland

B_2_the_a
7 september 2007, 21:21
angus young woont nu in nederland

en is kaal :P

Riky
11 september 2007, 17:58
angus young woont nu in nederland

:) idd... hij is de buurman van een vriend van mij... Angus woont in het zelfde dorp als ik... Toffe gozer!

ps.... als er fans zijn die meer willen horen over zijn woning ofzo... haha

Maurice_732
12 september 2007, 17:15
:)
ps.... als er fans zijn die meer willen horen over zijn woning ofzo... haha
Vertel!!!! :cooler:

schizo910
12 september 2007, 18:35
Waar zijn ze?

http://www.youtube.com/watch?v=CO3X8FxeRX8

:seriousf:

B_2_the_a
12 september 2007, 21:53
blijft een geniaal filmpje!
hoe hebben jullie dat geflikt?

heavy-metal-thunder
23 september 2007, 14:03
Wat met Michael Schenker?

robby-C.rock
23 september 2007, 17:51
Sjako!
Led zeppelin!

ik heb geen flauw idee wie sjako is maar van led zeppelin weet ik dat ze een eenmalig reunieconcert in london gaan houden, en het is (jammer genoeg) allang uitverkocht. alleen de drummer is er niet (dies dood) maar zijn zoon speelt voor hem in de plaats.

B_2_the_a
23 september 2007, 18:05
ik heb geen flauw idee wie sjako is maar van led zeppelin weet ik dat ze een eenmalig reunieconcert in london gaan houden, en het is (jammer genoeg) allang uitverkocht. alleen de drummer is er niet (dies dood) maar zijn zoon speelt voor hem in de plaats.

sjako is een erg gave nederlandse band, ooit 2 bandjes van gekregen, heb ze grijs gedraaid! en daarna op cd gezet (had het beter andersom kunnen doen) en die ook nog eens grijs gedraaid in de auto (heerlijke auto muziek)

Riky
3 oktober 2007, 17:42
Vertel!!!! :cooler:


Nou toevallig staan er foto's op google...
Tis echt een heel erg groot huis...
Staat midden is een rijtjes woning woonwijk...
Onder in de "kelder" komt een geluidsstudio waar demo's opgenomen kunnen worden...

hier de pics

http://www.cbmontage.nl/acdc/index1.html

huis is nu bijna klaar:) mag ook wel na zo'n 4 jaar

edit: sorry voor het lange wachten :satisfie:

Han S
3 oktober 2007, 17:46
Ik vind het wel een mooi gebouw, in de oude stijl gebouwd, wat zal het kosten?

Luke-wannabe
3 oktober 2007, 17:59
Een hoop (+10)

GibsUn
3 oktober 2007, 20:09
het oude metallica..

vraag me af waar die zijn gebleven...

juulfromhell
25 oktober 2007, 12:06
je kent hem nog wel.. graaf diep in je geheuge naar de jaren 90,,, Krist novoselic van Nirvana..
bij de andere 2 leden is het bekend van wat er van ze geworden is : kurt cobain is al een aantal jaartjes dood en dave grohl heeft succes met de foo fighters.. maar wat gebeurde er met de bassist?!

xSophie
25 oktober 2007, 13:13
Ik ben benieuwd wat er met de overige 3 leden van de oude vixen is gebeurt want alleen jan kuehnemond zit nog in Vixen de rest ( Janet gardner, Share Pedersen en Roxy petrucci) niet meer en ik geloof ook niet dat ze in een andere band zitten nu :(

Pun
26 oktober 2007, 00:20
je kent hem nog wel.. graaf diep in je geheuge naar de jaren 90,,, Krist novoselic van Nirvana..
bij de andere 2 leden is het bekend van wat er van ze geworden is : kurt cobain is al een aantal jaartjes dood en dave grohl heeft succes met de foo fighters.. maar wat gebeurde er met de bassist?!

Hij heeft nog in twee bandjes gespeeld. Eerst heeft hij Sweet75 opgericht en speelde hij daar gitaar, later hij Eyes Adrift opgericht waar hij bas speelde. Ik meen dat hij in beide bands
Daarna is hij wat in politiek gaan doen, en nu is hij sinds eind vorig jaar bij de fenomenale punkband Flipper gegaan, waar hij ook weer bas speelt.
Waarschijnlijk dat Flipper ergens aankomend voorjaar deze kant uit gaat komen, dus dat kun je hem weer live in aktie zien, samen met de overige legendes van Flipper.

Rinze
26 oktober 2007, 07:32
Hij heeft toch ook een poos met die lui van de Meat Puppets gespeeld, een paar jaar geleden? Heb ik in een blad gelezen.

Pun
29 oktober 2007, 22:42
Hij heeft toch ook een poos met die lui van de Meat Puppets gespeeld, een paar jaar geleden? Heb ik in een blad gelezen.

Dat was Eyes Adrift.