PDA

View Full Version : Groninger band zoekt bassist



drap
6 september 2007, 18:09
Nieuw op te richten Groninger rockband zoekt met sssspoed een bassist! Verder zijn we helemaal compleet, alleen een bassist ontbreekt dus nog. We bestaan nu uit een zanger, slaggitarist, leadgitarist en drummer en hebben dus nog een bassert nodig.

Een richting qua stijl hebben we nog niet echt, maar het zal zo ongeveer een mengelingetje worden van progressieve rock en punkrock en voornamelijk eigen werk. Onze leeftijd ligt tussen de 19 en 29 jaar, dus als je daar ergens tussen schommelt komt het helemaal goed. Wat ouder is ook geen probleem uiteraard. Eigenlijk iedereen van ons heeft enige band en podiumervaring, maar dat is absoluut geen pré. Je hoeft ook geen virtuoos te zijn, zolang je maar in staat bent de boel muzikaal aan te kunnen vullen. Repeteren zal overwegend op de zondagmiddag worden in, uiteraard, Groningen.

Afijn, lijkt het je wat, reageer hier dan ff, of stuur me een pm'tje :)

CommanderKeen
6 september 2007, 19:10
'T is wat drap, steeds weer te moeten zoeken naar de juiste bandleden... ;)

Succes met dit project in ieder geval!

DeiDRagonas
16 september 2007, 13:11
Hey Drap, wat betreft die bassist... Had je Bjorn al gebeld?
Is n goeie hoor! Komt net uit No Regrets..

Grt Roy.

drap
16 september 2007, 13:40
Hey Drap, wat betreft die bassist... Had je Bjorn al gebeld?
Is n goeie hoor! Komt net uit No Regrets..

Grt Roy.

Nee, ik heb hem nog niet gebeld, maar ga het zeker wel doen. Was een beetje een raar weekje. Liep allemaal niet zo heel lekker in de privésfeer. Maar ik ga hem bellen hoor, al is het alleen al omdat ik een oud speelkameraadje van hem ben geweest. Man, wat hebben we vroeger wat 'Star Wars' uitgevochten :D

Ik heb natuurlijk ook nog ff op hun site gekoekeloerd en dat klinkt inderdaad veelbelovend. Het wordt ook hoog tijd dat we eens kunnen gaan beginnen met de band.

OJJVZ
11 oktober 2007, 18:00
Kan je eens een paar bands noemen van watvoor kant jullie op willen?
Of heb je intussen al iemand? :p

Otto