PDA

View Full Version : Aria Pro II ?



Br@mbo
22 januari 2003, 18:02
ik kan een Aria Pro II voor een prikje overkopen , is dit een goeie gitaar om mee te beginnen ? ik wil gewoon kennismaken met de wereld van de elek. gitaartjes en wil dus goedkoop beginnen ...

Weet iemand nog een lekker goedkope versterker ??

greetz , Bram

Antal
22 januari 2003, 18:33
Als je hem idd voor een prikkie koopt is het aardig om mee te beginnen. Hangt er een beetje vanaf wat jij een prikkie vindt natuurlijk.

Moonchild
22 januari 2003, 18:56
Zijn dat niet die Les Paul kopieen, uit de Fuji Gen Gakki fabriek? (Waar oa ook de sevties Ibanez Les Paul en de Tokai Love Rock gitaren ook vandaan komen?)

Murphy
22 januari 2003, 19:29
Ik heb zelf een Aria ProII Thor Sound gitaar. Wat is een prikkie en welk model is het?
In principe zijn Aria goede gitaren, zeker voor ene beginner.

skabouter
22 januari 2003, 19:31
ze hebben prima gitaren ! je boft. ,maar leg eens uit welk model (ze hebben ESsen, LP`s en meer.)

en hoe duur ?

Pickslide
22 januari 2003, 19:55
Ik ben begonnen met een aria pro 2 (na 1 jaar acoustic) Wel een "Fender rippoff" geen les paul model dus. Ik was daar wel tevreden over omdat je veel soorten sounds eruit kan halen. (een humbucker en 2 single coils). Als het dus zo'n Aria is zou ik zeggen doen! (als het niet al te duur is) maar over de Les paul achtige Aria kan ik niet meepraten.

Sjaak
22 januari 2003, 21:15
Ik heb zelf een Mad Axe van Aria Pro II en ik ben er heel erg tevreden mee. k Heb er wel een hoop aan passingen moeten doen (nieuwe topkam, hals afstellen, extra veer bij tremolo) Maar qua geluid en bespeelbaarheid Top!. Ik speel er van lichte bluess solo's tot speedrockmetal mee. (Wel met effectpedaal natuurlijk)

Ronald
24 januari 2003, 12:19
dat is geloof ik ook de gitaar die ik dit moment heb :smile: kvind het zelf niet geweldig kwa kwaliteit maar ja tis mn eerste gitaar en hij is geleend , dus ik mag absoluut niet klagen :smile: kben blij dat ik um mocht lenen

IJzerbroot
25 januari 2003, 21:23
Euh...me eerste was ook een aria...een pro II magna series. Ik vond 'em eigenlijk weerzinwekkend. Kon je met geen mogelijkeid iets fatsoenlijks uithalen.

Swan
25 januari 2003, 23:01
Fuji Gen Gakki (Y)

IJzerbroot
25 januari 2003, 23:52
Zit daar kroepoek bij?

jackson tom
26 januari 2003, 00:19
hey!!
als ie echt voor een prikkie is zeker doen!
ik vind het lekker gitaartjes, zien er vaak ook nog niet slecht uit! spelen lekker,
ik heb er ook een gehad!