PDA

View Full Version : Hoeveel stroom?



Luke-wannabe
6 september 2007, 10:37
Waar kan ik aan zien of mijn adapter al mijn pedalen trekt?
Ik heb nu namelijk al mijn pedalen aan 1 adapter met een daisychain angen, maar dat kan volgens mij nooit goed zijn. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Leon

Mitch
6 september 2007, 10:45
Rookpluimen geven je alle informatie die je nodig hebt :D
Kijk even wat op de adapter staat (qua mA) en vertel welke pedalen erop staan, dan kunnen we daar een redelijke schatting op loslaten.

Luke-wannabe
6 september 2007, 13:26
Adapter is volgens mij 200 ma (kan dat?)
Pedalen staan in mn sig ik ctrl v m zo even.

Edit:
Digitech Hot Rod/Digitech DigiDelay/Carl Martin Surf Trem/Maxon OD808/Dunlop Crybaby

ponq
6 september 2007, 14:54
ff rekenen:

DigiDelay 4.8watt@9v = 533 mA (lijkt me wat veel..., kan aan mijn rekenkunde liggen...)
HotRod: Zelfde als de Delay volgens manual...dus ook ruim 500 mA
Surf Trem: 28 mA
Maxon: weinig, 10 mA ofzo
Crybaby: Ook weinig...

Ik vind de mA van de Digitechs wat vreemd, probeer dat eens uit te zoeken (of mss weet iemand t hier wel). En check je adapter, daar moet opstaan hoeveel hij normaal trekt. 200 mA is niet echt veel. (onespot doet bijv 1700mA)

Mitch
6 september 2007, 15:30
Die twee Digitechs zijn in ieder geval beide digitaal: ik begrijp de verbazing van ponq, die getallen zijn inderdaad aan de (te) hoge kant, maar digitale bakkies zijn stroomslurpers. Dan lijkt een 200mA adapter me aan de krappe kant. De wah, trem en od zullen tussen de 8 en 30 mA max zitten schat ik zo. Ik zou eens kijken voor een 500mA adapter als je safe wil zitten, maar ik schat dat 300mA ook al wel lukt.
Als je die Hotrod en DigiDelay tegelijk aanhebt trek je aardig wat stroom.

Zoek anders even op de site van stinkfoot, die heeft een hele lijst.

Luke-wannabe
7 september 2007, 00:14
Okej dat zal ik eens doen. Thnx voor de info!