PDA

View Full Version : GT-6/8 Beter laten klinken...HOAX/CON ???



RedBuell
5 september 2007, 22:56
http://cgi.ebay.nl/Make-your-Boss-GT-6-GT-8-sound-much-better-gt6-gt8_W0QQitemZ110166903731QQihZ001QQcategoryZ22669Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Volgens de verkoper een manier van aansluiten en instellen......
Kost weinig en juist om dit soort bedragen zal niemand aangifte doen of whatver als het een nepperij zou zijn. Heeft wel 100% positieve feedback....

Heeft iemand hier weleens van gehoord???

paulusdeBKB
6 september 2007, 00:21
Ja, wel van gehoord, ik kwam het een paar dagen geleden tegen. Maar ik heb niet geboden. Ik geloof niet dat deze meneer iets weet dat niemand op het forum hier weet. Heeft vast iets met de vier-kabelmethode te doen ofzo.

armageddon
6 september 2007, 00:24
"Note: This method of setting up is not the "4 cable method" which you may have read about"

Blijft raar though.

paulusdeBKB
6 september 2007, 00:24
Naja, zullen we de kosten delen? Dan gaan we het niet verder vertellen hoor!

RedBuell
6 september 2007, 23:16
OP het Boss GT central forum hebben ze het erover dat je waarschijnlijk te horen krijgt dat je de GT-6/8 direct in de send return moet prikken zodat je de amp alleen als power amp gebruikt.

Als ik deze advertentie lees komt steeds het verhaal van die jongen die jaaaaren geleden adverteerde met 4 piepers voor Fl 100,- en als mensen betaalden dat hij dan 4 aardappels opstuurde... Offe een handsfree setje voor je telefoon destijds voor Fl 10,- dan kreeg je een brede elastiek, kon je om je hoofd doen en je telefoon er tussen steken :))))

Swan
7 september 2007, 00:43
stop nou gewoon wat tijd in je GT8 om hem wat beter te leren kennen in plaats van ditsoort bullshit! jesus... en dan al die topics...

EuroCinema
8 september 2007, 14:36
Het is echt niet zo'n ingewikkeld apparaat hoor. Leg de gebruiksaanwijzing op de wc en binnen een paar weken weet je alles.

Nitefly7
8 september 2007, 15:26
Het is echt niet zo'n ingewikkeld apparaat hoor. Leg de gebruiksaanwijzing op de wc en binnen een paar weken weet je alles.

yes! weer iemand die gitaar speelt op de pl**....


...of bedoelde je in de literatuurbak, tussen de Trouw, Musik-Produktiv, Catalogus, Fender Frontline en de Marie-Claire?