PDA

View Full Version : Rivera?? Waar te koop??



Ibanez44
5 september 2007, 21:04
Hoi Muzizizizi,

Op de site van Rivera heb ik de soundfiles van Rivera versterkers gehoord.
Maaruh wie weet welke winkel Rivera versterkers verkoopt? Zodat ik 'm eens kan uitproberen. Ik ben met name geinteresseerd in de Clubster 45.

Hoorut

vidar
6 september 2007, 07:16
Was laatst bij Truetone music, een nieuw winkeltje in delfgauw, heeft twee riveratjes staan. Zij kunnen ze natuurlijk bestellen maar ik dacht dat zij daar ook de clubster 45 hadden staan en de pubster 25.

http://www.truetonemusic.nl/

ik hoop dat je er wat aan hebt (zou eerst ff bellen!)

ben79
6 september 2007, 09:22
check ook ff www.limit.be das een ven de bekenste importeurs ervan.
En aangezien de winkel gaat sluiten geeft ie leuke kortingen...
weet niet of hij de jouwe heeft staan, maar het kan wel..

Rutger
6 september 2007, 09:23
Was laatst bij Truetone music, een nieuw winkeltje in delfgauw, heeft twee riveratjes staan. Zij kunnen ze natuurlijk bestellen maar ik dacht dat zij daar ook de clubster 45 hadden staan en de pubster 25.

http://www.truetonemusic.nl/

ik hoop dat je er wat aan hebt (zou eerst ff bellen!)
Da's vlakbij, ik ga ook ff kijken :)

Wie begint er nou een shop in Delfgauw...

brunodb
6 september 2007, 10:44
check ook ff www.limit.be das een ven de bekenste importeurs ervan.
En aangezien de winkel gaat sluiten geeft ie leuke kortingen...
weet niet of hij de jouwe heeft staan, maar het kan wel..

die van limit reageert niet op mailtjes nadat hij mij aan telefoon afscheepte met de vraag om mijn vraag hem te mailen.

dipshit

ben79
6 september 2007, 10:54
Ik moet nu wel zeggen dat de baas van Limit nu niet de direkt de vriendelijkste verkoper is dat er is..
Probeer straks nog eens te bellen of op zaterdag dan zijn er wat meer (vriendelijkere) verkopers..

marc_o
6 september 2007, 15:12
Of je PMt mij, want ik verkoop er twee (Knucklehead reverb en Fandango) dan heb je direct de beste die ze maken.

Kim Wilson
6 september 2007, 15:16
Of je PMt mij, want ik verkoop er twee (Knucklehead reverb en Fandango) dan heb je direct de beste die ze maken.
En ook gelijk de duurste. :sssh:





:D

Jimwoud
6 september 2007, 15:22
Of je PMt mij, want ik verkoop er twee (Knucklehead reverb en Fandango) dan heb je direct de beste die ze maken.
Je hebt behoorlijk wat te koop staan, ga je voor die nieuwe knucklehead tre?

marc_o
6 september 2007, 15:32
Speel nu al een hele tijd op hetzelfde, de volgende stap wordt weer iets anders....alles is te koop, op mijn gitaren na dan.


Kijk maar op marktplaats, daar staat de hele zooi, inclusief Vox en 2 Rivera's en natuurlijk een aantal Godins...

vidar
6 september 2007, 17:03
Aardige gozer trouwens ook, daar bij true-tone.
En je hebt gelijk: ik snap ook niet waarom je in delfgauw een gitaarwinkel begint maar het is wel fijn want het is vlak bij mijn huis :)

Rutger
6 september 2007, 17:06
Speel nu al een hele tijd op hetzelfde, de volgende stap wordt weer iets anders....alles is te koop, op mijn gitaren na dan.

Ik voel ook al zo'n behoefte... jaren op prima gear gespeeld en geniet er nog steeds van, maar wil toch iets anders... :satisfie:

marc_o
7 september 2007, 09:24
Het zal alleen wel een opgave worden nu weer iets te vinden wat 'beter" is, dus wellicht kom ik uit bij Matchless en ik ben erg benieuwd naar RR-amps (heeft geen site, maar een maat van me brengt binnenkort een amp op de markt, wat een kruising is tussen een Fender en een Dumble), maar wellicht HOOK of Bogner XTC, of misschien toch de Supersonic top met 212(echt waanzinnig mooi)........ik zal nog wel zien....en als ik niets mooiers kan vinden, ga ik het toch houden, hehehehe..