PDA

View Full Version : Gitaarbeurs Antwerpen



Oipunkerke
5 september 2007, 18:48
Hey,

normaal is er binnenkort weer een gitaarbeurs in de Expo van Antwerpen (belgië hé)
Normaal is die beurs altijd in september, en op vele forums wordt dat ook gezegd, maar dan ging ik is zien op de site van de beurs zelf (waar je echt niet veel informatie vind over de beurs), en hier staat dat die pas op 25 november doorgaat.

Hier de site van de berus (http://www.dipro.be/5/index.htm)

Weet iemand hier iets meer over? Of zijn er hier mensen die er ook al naar toe zijn geweest...

bedankt
simon,

Riste
6 september 2007, 09:54
Jammer, op de site spreekt men over een muziekinstrumentenbeurs en niet over een gitarenbeurs.

Mr.Fingers
6 september 2007, 10:26
Ik ben er twee jaar geleden heen geweest, en toen vond die plaats eind september, het was toen 8€ inkom, maar zoveel verschillende gitaren aan interessante prijzen had ik nog nooit gezien (bvb. Een Fender Electric XII uit 1965, all original voor 999€, een resem Rickenbackers,...)

En 98% van alles wat er staat zijn gitaren & bassen!

Laser
6 september 2007, 16:31
Mannekes,

dei van Aantwaarpre hémme dan wél hun gigantische foeir veu instrumente van alle kaliber,
moa dei van Brussel hemmen hun Guitarshow.
Go moa nikki létte:

http://www.brosella.be/nl/guitarshowdefault.htm

Voilà, na gaai,

en spéélééééé!!!!!!!
:B

RammerStein
6 september 2007, 19:16
he lol een gitaarbeurs,, misschien wel een keer de moeite waard om te bezoeken :jam:

chris c
6 september 2007, 19:34
Ik ben op de 2 beurzen geweest in de afgelopen jaren, die van Antwerpen is de grootste, die van Brussel de gezelligste...
:)

jasper159
10 september 2007, 18:43
Is het echt de moeite kwa koopjes en hoeveelheid gitaren, en ook wat vintage?
Want de kans zit erin dat ik daar met mijn zuurverdiende gespaarde centjes eens naartoe gaa :dance: :dance:

Laser
15 september 2007, 22:20
Als je Vintage wil gaan dan moét je de Brosella beurs doen jong.
En vroeg genoeg gaan.
Wat daar op af komt... niet altijd dé grote namen maar echt goei spul.
Ook van het buitenland, want de organisatoren hebben ondertussen al goei connecties. Toffe gasten.
Brussel doén!!!!

Wickerman
15 september 2007, 22:43
Ik ben op de 2 beurzen geweest in de afgelopen jaren, die van Antwerpen is de grootste, die van Brussel de gezelligste...
:)

Welle gaan nie veu kwalitaat mor kwantitaat.

jasper159
19 september 2007, 16:59
Maar kwa vintage, bedoel ek wel zo, betaalbare vintage >_>.
Vb een leuke oude Ibanez Artist, of Ibanez LP ofzo.

Mr.Fingers
19 september 2007, 17:41
Maar kwa vintage, bedoel ek wel zo, betaalbare vintage >_>.
Vb een leuke oude Ibanez Artist, of Ibanez LP ofzo.


In antwerpen hebben ze alles jom, van Vintage Fenders, over rickenbackers, ouwe epiphones, ibanezzen, Tokai's en ander duistere lawsuitachtigen uit de jaren 60 & 70

spike67
20 september 2007, 11:15
wanneer is er weer een muziek beurs in nederland?

heavy-metal-thunder
23 september 2007, 11:10
Ik dacht dat er eind september weer eentje was in Veenendaal??