PDA

View Full Version : Robert Plant: "Led Zeppelin komt weer bij elkaar"



Pete Townshend
5 september 2007, 18:11
Geruchten deden al langer de ronde, maar vandaag heeft Robert Plant het bevestigd!



Robert Plant says Led Zeppelin WILL definitely reform
'We got a band meeting this afternoon' admits singer

Led Zeppelin frontman Robert Plant has confirmed that the legendary rock band will be reuniting later this year. A reunion has been strongly rumoured for the last week or so and today (September 5) the singer confirmed it's definitely on. A fan who met Plant in London today contacted NME.COM explaining that the singer said he was on his way to meet bandmates Jimmy Page and John Paul Jones.

"How did you find out about this?" asked Plant when asked about the prospects of a reunion show by the autograph hunter. "Well we've got a band meeting about it this afternoon about it. There's not a lot to work out as it's only going to be one-off gig."

NME.COM has also learned from a music industry source that the show, possibly to take place in November at the 02 in London, will be a charity gig organised by promoter Harvey Goldsmith.

Bronvermelding (http://www.nme.com/news/led-zeppelin/30908)

Zou me niks verbazen als er een tourtje aan vast wordt geknoopt.

Meneer I.
5 september 2007, 18:48
Laat ze maar langskomen in NL, ik zal van de partij zijn!! :hippie:

Richwoodje
5 september 2007, 19:05
mwa, beetje zonde. Plant komt niet meer in de buurt van vroegâh en Page ook niet. Bonham zeker niet, en die is ook niet echt te vervangen lijkt me

Joey Handsome
5 september 2007, 19:16
Laat die ouwe lullen toch lekker biljart spelen.

BeeJee
5 september 2007, 19:58
Laat die ouwe lullen toch lekker muziek maken als ze willen :P

THW
5 september 2007, 20:37
Dit heb net zo veel effect als het Oranje elftal van 1989 weer bij elkaar te zetten om het EK te spelen.

Blind Owl
5 september 2007, 21:51
Waarom gaan al die goede oude bands van vroeger ineens allemaal reuniten om vervolgens 1 crap tour te doen (wat verwachten ze zelf? Dat ze als 60+'ers nog helemaal verhemeld worden zoals ze vroeger werden? De tijden zijn nu anders en ze worden lang niet zo gewaardeerd als vroeger maarja) en dan weer uit elkaar gaan om van hun pensioen te genieten ofzo.

Negative K3 fan
9 september 2007, 19:32
ik hou ze niet tegen, vorig jaar heb ik robert plant nog live gezien en daar heb ik ec ht van genoten (goede band ook om hem heen)

AART
9 september 2007, 19:55
Waarom gaan al die goede oude bands van vroeger ineens allemaal reuniten om vervolgens 1 crap tour te doen (wat verwachten ze zelf? Dat ze als 60+'ers nog helemaal verhemeld worden zoals ze vroeger werden? De tijden zijn nu anders en ze worden lang niet zo gewaardeerd als vroeger maarja) en dan weer uit elkaar gaan om van hun pensioen te genieten ofzo.

Pensioen niet goed geregeld.

glasbier
9 september 2007, 20:09
Pensioen niet goed geregeld.

Dan wordt het tijd dat ik ook weer op ga treden!

jasper159
17 september 2007, 19:50
Maar wel leuk voor de jeugd (zoals ik), die LZ heel goed vindt, en nooit de kans gehad heeft om ze te zien.

E-J
18 september 2007, 19:45
Pensioen niet goed geregeld.

En iedereen komt erachter dat de hedendaagse muziek niets voorstelt vergeleken met die uit de '70s ;).

Meneer I.
18 september 2007, 20:32
En iedereen komt erachter dat de hedendaagse muziek niets voorstelt vergeleken met die uit de '70s .
Amen...

nou ja het geldt in ieder geval voor de meeste hedendaagse muziek.

Joey Handsome
19 september 2007, 08:29
Wat een gelul. Toendertijd werd er net zoveel en net zo hard troep gemaakt als nu. De truc is even iets verder te kijken dan je neus lang is, dan kom je vanzelf iets goeds tegen. Echt waar.
Het is makkelijk he na zoveel jaar. Het slechte vergeet je en het goede blijft en zo lijkt het net als of alles nektar en ambrozijn was vroeger. Vroegah was alles betah!

duckman
19 september 2007, 08:35
alleen een show, shit... http://www.ahmettribute.com/page1.html

Daar wil ik wel heel graag naartoe.Ik heb Plant solo en PAge/Plant gezien, maar met Jones erbij is het nog leuker.