PDA

View Full Version : Service van de Udense Muziekhandel!!



sofa
5 september 2007, 17:40
Effectpedalen/overige apparatuur heb ik vorige week gebruikt als uitlaatklep voor m'n frustratie over mijn Blackstar HT Dual die het na 1 1/2 week al begaf. Niet iedereen waardeerde dat overigens. Hier toch maar even laten weten hoe het is afgelopen.

Donderdag begaf de pedaal het, vrijdag op de post gedaan, pakketpost komt maandag pas aan, dinsdag lag er al een nieuwe pedaal in de bus, vandaag belde de Udense Muziekhandel (want daar heb ik hem via internet gekocht) om te vragen of het pedaal goed was aangekomen. Kijk, als iedereen zo'n service levert hoeft niemand meer bang te zijn om iets via internet te bestellen. Overigens was dit het eerste pedaal in Europa dat het begaf!! Ook wel weer apart. Het bleek trouwens niet eens het pedaal maar de 16v/800mA voeding (had ik niet in huis kon ik zelf niet testen).

Geen spam toch een flinke pluim voor de Udense Muziekhandel.

Mithrandir
5 september 2007, 17:58
Ik vind dit toch thuishoren in effecten.

sofa
5 september 2007, 19:26
Ik vind dit toch thuishoren in effecten.

Leuk... zo'n reactie had ik verwacht.....!!

Daemon
5 september 2007, 19:56
Ik woon zelf in Uden, en ik koop er eigenlijk op snaren & plectrums na nooit iets aangezien de musicstore goedkoper is. Maarrrr, ik weet wel dat de service er inderdaad uitstekend is (verleden ervaringen+vrienden die er shoppen). Meestal kun je ook als je daar iets ziet dat duurder is als elders op internet er een dealtje met ze maken. Maar mooi dat ze zo netjes hiermee zijn omgegaan!!!

Mitch
6 september 2007, 08:50
Leuk... zo'n reactie had ik verwacht.....!!
Waar mith volledig gelijk in heeft. Je hoeft niet ineens 'bang' te zijn om iets hier te posten, da's onzin. Je eerdere verhaal had geen einde, was een loze mededeling en werd gesloten. Nu heeft je verhaal duidelijk wel een 'point' en het is nog een prima einde ook. Da's dus wel een topic waard :satisfie:

Fijn dat 't zo goed is afgelopen voor je en veel plezier met je pedaal verder.