PDA

View Full Version : Ilja Croon



Beladano
22 januari 2003, 16:50
Wie heeft we ervaring met de lesboeken (1 t/m :cool: van Ilja Croon.
Ik ben net (vier maanden) bezig met les (ik ben 41) en het komt me wat stoffig over...
Inmiddels zit ik in boek vijf.

Shiva
27 januari 2003, 17:35
Ilja Croon....bestaat dat nog...daar heb ik op 11 jarige leeftijd ooit eens eenblauwe maandag les uit gehad....BAH! wat een draak van een boeken...wat wil je leren misschien heb ik wel wat tips....

Heb jaren gitaarles gegeven.... :wink:

Beladano
27 januari 2003, 20:59
Ik oefen nu op een klassieke gitaar! Ik heb ook zelf wat boeken gekocht over fingerstyle/acoutische blues. Als ik een beetje op weg ben (techniek) wil ik een steelstring kopen en me verdiepen in deze twee genres. Later (als ik echt kan spelen) wil ik ook nog wel electrisch gaan spelen.

Shiva
27 januari 2003, 21:06
Ooohhh maar dan is er een perfect boek geschreven door een Amerikaan met een Poolse naam.....

Ik zoek ff in de boekenkast


DAt zal je altijd zien..... maar niet getreurd...ik kom er wel achter.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shiva op 2003-01-27 20:16 ]</font>

Barrios
19 februari 2003, 17:21
Ilja Croon, gelukkig, het bestaat nog. Goede basis, niet te snel en toch gelijk leuke melodien, de walsen zal ik nooit vergeten.

Ik ben tot boek 4 gekomen en stapte vervolgens over op Joseph Kuffner. Eenvoudig en toch te doen. Vervolgens Die Stunde der Gitarre in drie delen. Als je deel 1 en 2 hebt gehad zit je op het niveau dat je stukken van Harry Sacksioni kunt doen. Je hebt dan al een goede basis.

Wellicht heb je aan deze tips iets.

Succes.