PDA

View Full Version : Gezocht: gitaarles in Apeldoorn



Kinks
4 september 2007, 21:08
Hoi,

Ik ben op zoek naar gitaarles in Apeldoorn. Wie kan mij aan informatie helpen? Bij voorbaat dank!

Jurrien

gitarista
8 oktober 2007, 15:40
hoi jurrien

ik zou je lessen kunnen geven acoustisch gitaar
maar ik woon wel in arnhem

mar missch is het de moeite waard
ik ben afgestudeerd gitarist en studeer nu verder aan de messiaen academie te arnhem als uitvoerend gitarist.

ik hoor van je

groet marcus de jong

06 421 487 52
dejong50@hotmail.com

fredericks
8 oktober 2007, 18:05
hoi ik kijk de laatste tijd op you tube bij rinkie gitaarlessen en heb daar veel aan gehad ,
volgens mij spoort die vent niet helemaal maar hij geeft zeer duidelijk les .
ik heb de videos bekeken en hij heeft tokkelen maar ook een uitleg voor slag bv guus meeuwis erop staan hij isbest leuk om te kijken en te leren mischien heb je hier iets aan .het heeft mij wel geweldig geholpen groetjes frederick

corne-guitarmaster
14 november 2008, 19:42
Hey,

Ik woon ook in Apeldoorn en ik speel nu een tijdje gitaar. Ik oefen nu veel en het leek me wel eens leuk om een paar lesjes proberen te geven.

Ik wil het de 1e twee of drie keer wel gratis doen om zelf een beetje in te komen met het lesgeven, en als het je bevalt dat we iets met een prijs kunnen afspreken (hoeft echt niet veel te zijn).

Ik heb voor mezelf al wat manieren bedacht om les te geven die denk ik wel goed van pas komen, zeker voor een beginnende gitarist.

Ik kan je ook eventueel wat tips geven met het opnemen van je gitaarstukken, en hier heb ik ook de apparatuur om 'cd-kwaliteit' gitaaropnames te maken zodat je makkelijk zou kunnen laten horen aan andere mensen hoe kan spelen.

Ik moet alleen wel weten, ik ben 17 jaar en dat jou leeftijd ongeveer in de buurt is aangezien het voor mij apart is om aan iemand die 50 of 40 is ofzo les te geven:P.

Maar zeg maar of je geinteresseerd bent.

Corné