PDA

View Full Version : Bossche band (MySon) zoekt drummer



Pun
4 september 2007, 17:34
Ik weet dat dit een longshot is, maar nooit geschoten is altijd mis:

Door het vertrek van onze drummer, zijn wij op zoek naar een vervanger. Wij zijn een redelijk nieuwe band (bestaan slechts enkele maanden), met eigen nummers en hier en daar een cover. Onze invloeden liggen in de buurt van Flipper, Stooges, Wipers, Nirvana, Sonic Youth, Melvins, Mudhoney, Pixies, etc.
Wij repeteren op dit moment 1 keer per week (donderdagavond van 19:00 tot 23:00) in de oefenruimtes van de W2, maar willen het toch redelijk snel op gaan bouwen naar minimaal drie keer per week, in een eigen ruimte.

Ben je ruwweg tussen de 18 en 25 jaar, gemotiveerd en lijkt het je wat om bij ons te komen drummen, neem dan contact met ons op, via e-mail (myson@home.nl) of telefoon (John: 06-38279567, Raymon: 06-26728658). Ook kun je nog op onze myspace kijken (http://www.myspace.com/mysonband) hier vindt je ook nog enkele van onze eigen nummers.

Pun
24 september 2007, 19:03
Wij zoeken nog steeds een drummer...

Fuhgawz
25 september 2007, 01:51
Ik bezit sinds kort een drumstel..

Pun
25 september 2007, 02:33
Kun je het ook een beetje? Dat is de vraag :p

Hoeft verder allemaal niet heel goed te zijn, ik verwacht geen proffesionals. Ik kan zelf ook amper m'n gitaar vasthouden, krijg altijd te horen dat ik hem op z'n kop pak ;)

Fuhgawz
25 september 2007, 13:53
Ik kan wel van die simpele dingetjes drummen, maar als de zolder bij ons opgeruimd is kan ik beginnen te oefenen. Misschien word ik wel beter.. ;) Tzt zal ik wel kijken of jullie nog steeds een drummer zoeken.

Pun
25 september 2007, 17:28
We hebben tot nu toe ook nog maar 1 reactie gehad, en van hem heb ik ook al een tijdje niets meer gehoord.
Het gaat er steeds meer op lijken dat, als we op Boschkilde mogen spelen, ons eerste concert er eentje wordt met een drumcomputer. Gelukkig hebben we bijna alle nummers nu al ingeprogrammeerd staan. :)
Het vervelende is alleen wel dat twee van onze nummers eigenlijk heel erg flexibel zijn wat betreft lengte van enkele stukken, en je daar dan dus maar 1 beat voor alle stukken voor kunt gebruiken, maar ja.

Pun
1 oktober 2007, 16:59
nou, de eerst volgende Boschkilde spelen we niet, dus we hebben nu wat minder tijdsdruk erachter zitten.
Als je wil kun je wel een keer langskomen, we kunnen altijd kijken hoe het gaat. Alhoewel dat voor drums volgens mij toch iets moeilijker is dan bas of gitaar.