PDA

View Full Version : Versterker gezocht



Daan__
4 september 2007, 16:59
Heef er iemand tips voor n goede versterker tussen de 300 en 500 euro
hij moet wel:

-op een cabinet aansluitbaar zijn
-er mee kunnen optreden
-geschikt zijn voor stijlen zoals rock,grunge maar geen metal
-langer meegaan dus goede kwaliteit

Kim Wilson
4 september 2007, 17:01
Pfff, da's breed...

Probeer de Orange Tiny Terror eens. :)

bert k
4 september 2007, 20:03
Ja, dit hoort in Moderne versterkers.


Bert K, mod

I-am-crazy
4 september 2007, 20:06
mensen, waarom iemand zo afbreken als die iets in een verkeert topic post, waarom iemand zijn huid volschelden als hij een topic aanmaakt waarin hij info wil over een nieuwe gitaar?

van de mensen die zoiets posten krijg ik zo het schijt he, niet normaal!
als je toch alleen maar onzin te zeggen hebt, post dan niets he, komop...

gewoon mensen helpen als ze een vraag hebben, en niet afbreken, is dat nou zo moeilijk?
als iemand iemand anders afbreekt zegt dat in mijn ogen al veel over het niveau van diegene die iemand anders afbreekt... waardeloos op dat moment dus!

:rockon:

Spitfire
5 september 2007, 13:30
mensen, waarom iemand zo afbreken als die iets in een verkeert topic post, waarom iemand zijn huid volschelden als hij een topic aanmaakt waarin hij info wil over een nieuwe gitaar?

van de mensen die zoiets posten krijg ik zo het schijt he, niet normaal!
als je toch alleen maar onzin te zeggen hebt, post dan niets he, komop...

gewoon mensen helpen als ze een vraag hebben, en niet afbreken, is dat nou zo moeilijk?
als iemand iemand anders afbreekt zegt dat in mijn ogen al veel over het niveau van diegene die iemand anders afbreekt... waardeloos op dat moment dus!

:rockon:

Wat denk jij dan dat je nu aan het doen bent... :sssh:

Anyway, ik zou zeker eens kijken naar de Fame heads bij Music Store

bert k
5 september 2007, 13:43
Don't blame hem... Hij reageert op een hele rits scheldposts, die ik netjes verwijderd had voor ik het bericht verplaatste. Wss op het zelfde moment gebeurd.


Bert K

I-am-crazy
5 september 2007, 15:00
idd, toen ik begon te typen stond het nog in het gitarenforum, met een hele hoop scheldposts...

toen ik men berichtje verzond stond deze topic al bij moderne versterkers, en waren de scheldposts al verweiderd...