PDA

View Full Version : Roland of Marshall



Evelien__
4 september 2007, 13:50
Ik heb een linkshandige Fender Stratocaster, en ik zoek een nieuwe thuis-versterker. :) Ik kan een Marshall krijgen (2ehands dus) voor 75,00. Meer weet ik er niet over.

Maar wat is eigenlijk het beste dan, die bij een Fender past ivm met geluid? Een Roland Cube (30) of een Marshall (Welke weet ik nog niet...) Het gaat dus een beetje om het merk.

Nellyrocks
4 september 2007, 13:53
Probeer ze uit. Kom je er vanzelf achter. Ik denk niet dat je veel kan verwachten voor €75,-. Maar check gewoon wat jij het beste vindt.

Iets zegt me toch dat je het beste voor een roland cube kan gaan.

Evil-Payasos
4 september 2007, 15:34
+1 Roland!

Het gaat hier waarschijnlijk om een MG series marshall, en die wordt meestal als slecht gezien :)

Rormo
4 september 2007, 16:49
Die Roland is iig goed voor een beginner. Marshall kan ik niets over zeggen want je weet het type niet. Maar voor die prijs zal het idd wel een MG zijn en dat schijnt niet veel te wezen (geen eigen ervaring).

B_2_the_a
4 september 2007, 16:54
spaar even door en koop een epiphone valve jr. :D

Goeiemorguh
4 september 2007, 18:00
Of spaar niet door en koop een Harley Benton GA5 (...en dan vervolgens sparen om de hele boel te gaan modden natuurlijk :roll: )

Met een roland cube of vox ADxxVT zit je in ieder geval goed, ik vind de vox zelf wat fijner, meer opties, beter clean/crunch, de cube's zijn dan weer beter in het highgain gebeuren.