PDA

View Full Version : FENDER CUSTOM SHOP 57 NOS Stratocaster



King of the Blues
3 september 2007, 16:54
Kan iemand me misschien de weg wijzen naar nadere specs van deze gitaar...en wat betekent de afkorting NOS eigenlijk... of is dat een domme vraag....

thnx!

Roro92
3 september 2007, 16:55
Om te beginnen zou ik die caps uit je titel halen.

King of the Blues
3 september 2007, 16:57
Ik zet niet vaak een bericht hier neer...nu weet ik weer waarom... wat een ZEIKERD !

Mr.Fingers
3 september 2007, 16:58
NOS = New Old Stock --> toegepast op de strat. Deze wordt nu gemaakt exact zoals ze in 1957 werden gemaakt, met dezelfde materialen (bakeliet, clay inlays,...) en dezelfde gereedschappen (dus geen hightech CNC-frezen maar met beitel & schuurblok). Met zo'n gitaar waan je je eventjes in 1957

http://www.fender.com/customshop/home/index.php --> zoek het hier zelf maar, ik vind geen 57-er


P.S. ja dit waren twee domme vragen, even googlen kan wonderen doen ;)

Spitfire
3 september 2007, 17:00
Ik zet niet vaak een bericht hier neer...nu weet ik weer waarom... wat een ZEIKERD !

Je kunt ook de 'fout' bij jezelf gaan zoeken en denken: als ik een goed passende titel verzin (en dus niet de naam van een gitaar in hoofdletters) trek ik meer lezers en dus waarschijnlijk meer antwoorden, plus je bespaart je dit soort gezeik.

STW
3 september 2007, 17:04
ik vind het ook maar gezeik, wat maken jullie je druk om een paar hoofdletters
speciaal om te laten blijken dat niet iedereen op gitaarnet een zeikerd is had ik even opgezocht wat NOS betekende.. maar Mr. Fingers was me voor : )

Mr.Fingers
3 september 2007, 17:06
ik vind het ook maar gezeik, wat maken jullie je druk om een paar hoofdletters
speciaal om te laten blijken dat niet iedereen op gitaarnet een zeikerd is had ik even opgezocht wat NOS betekende.. maar Mr. Fingers was me voor : )

Mr.Fingers heeft ook snelle vingers, 10 zelfs (maar ik kan nog steeds niet tappen :nervous: )

robbertkrebbers
3 september 2007, 18:57
ik vind het ook maar gezeik, wat maken jullie je druk om een paar hoofdletters
)
Omdat dit topic niet zo speciaal is dat het er extra uit moet springen en hoofdletters gewoon onprettig lezen.

FruscianteFan
3 september 2007, 19:15
ik vind het ook maar gezeik, wat maken jullie je druk om een paar hoofdletters
speciaal om te laten blijken dat niet iedereen op gitaarnet een zeikerd is had ik even opgezocht wat NOS betekende.. maar Mr. Fingers was me voor : )Ik zou me eerder afvragen waarom je zoiets in hoofdletters moet schrijven, in plaats van me afvragen waarom mensen er - terecht, imo - iets van zeggen.

almarvk
3 september 2007, 19:19
Op slot vanwege gebitch op elkaar. Kap daar 's mee!

Vragen? -> PM!