PDA

View Full Version : Marshall AS50 voor akoestische gitaar!



Nocki
3 september 2007, 14:17
Hoi,

Ik ga vanavond een Marshall as50 kopen voor akoestische gitaar.
Deze amp is namelijk woensdag en vrijdag nodig om een bruiloft te begeleiden en het bruidspaar heeft specitiek gevraagd om piano en akoestische gitaar.

Kent iemand deze amp en heeft iemand er iets zinnigs over te vertellen?

groetjes

Nocki


Edit:

Ondertussen heb ik m in huis! Ik zal binnen kort wel een review schrijven dan hebben we later iets voor de zoekfunctie :)

Nocki
6 september 2007, 12:14
Nu een paar dagen in huis en na een kritische eerste paar keer proberen gisteren mee geoefend in een band setting (drum, piano, akk. gitaar en zang)

Het geluid kwam opeens ontzettend naar voren en klonk al heel gauw goed. dingen die iker thuis eerder uitdraaide in het geluid draaide ik er nu weer in en eigenlijk stelde ik alles zo neutraal mogelijk in en dat gaf het beste geluid. daarne wat gefinetuned en het bleef super!

het volume was hoog maar ik had geen last van feedback door de instelbare anti feedback frequentie pot op de marshall as50

een hele leuke amp dus en betaalbaar! iik heb er 2ehands € 275,- voor betaald met kabels en extra microfoon.

een goede koop voor als je regelmatig akoestisch mag spelen op een podium. en best veelzijdig. de chorus klinkt goed maar neit oevrdreven. ook de reverb is leuk maar niet overdreven. het is echt een werkamp!