PDA

View Full Version : present: pavanie



pavanie
3 september 2007, 12:33
Hallo!
Na lang hier op dit forum te lezen heb ik mezelf ook maar eventjes geregistreerd..
Even voorstellen:
Mijn naam is Paul, ben 17, en gitaar is al ruim 8 jaar mijn grootste hobby. Ik volg ook al zolang les bij een welgekende leraar hier in de noord-limburgse muziek academie (belgië is dat dan he :) ). Lessen krijg ik alleen met acoustische gitaar, maar thuis en in verschillende bands speel ik elektrisch. Kwa genres is dat dan zowel metal als pop/rock en af en toe wat experimenteler ook. Verder geef ik ook al een tijdje les aan beginnende gitaristjes.

Materiaal (of gear zoals dat hier heet) dat ik momenteel gebruik:
Acoustisch:
Alhambra 5P (mijn beste gitaar) en een Raimundo 112 (jaja, het noodnummer :satisfie: ) met elementje.
Elektrisch:
voorlopig alleen nog maar Squier standard (sunburst, fijne gitaar hoor), maar al een tijdje op zoek naar iets anders dat me aanstaat
Amps:
2 crate powerblocks (150 watters) om mijn voorgeprogrammeerde geluiden door te versterken. En cabs: 2 Hughes&Kettner gl112 's (1x12 's met vintage 30 en fane speaker en een tweetertje) en een behringer bg412s (met jensen's)
Verder nog een klein fender versterkertje voor thuis (een J.A.M. , 30/40 watt ofzo).
Effecten:
Een fijne Zoom G7.1UT met een buisje erin :)
verder:
D'addario snaren en dunlop pick's :cooler:

Naar wie ik opkijk:
John Frusciante (luister ook graag naar zijn solo cd's, buiten de peppers)
Eddie Vedder
en nog vele anderen

En dat was het zo'n beetje.
Merci voor het lezen!
Paul

rocker_71
3 september 2007, 12:58
Welkom zuiderbuur. :rockon:

Ibanez666
3 september 2007, 13:27
allo allo veel plezier op het forum

pavanie
3 september 2007, 14:12
Dank! Een warme welkom van de noorderburen :noob: