PDA

View Full Version : MArshall MG serie



_MéTàLïCâ_
3 september 2007, 12:13
ik ben van plan om een nieuwe versterker te kopen,, ik speel tot nu toe op een roland cube 20 X ,, die mij in het begin genoeg heeft kunnen plezieren,, maar nu ben ik toch wel opzoek naar een beter sound,, ik d8 aan marshall,, alleen niet TE duur :D ik kwam bij de MG serie terecht,, heb er niet veel over gevonden op het internet dus vraag ik het hier maar even,, iemand ervaring met deze versterkers? ,, ik speel op een gibson les paul studio tussen haakjes..

Johnny V
3 september 2007, 12:16
Dat zou een slechte keuze zijn, als je dan toch in die prijsklasse gaat zoeken, kan je beter lampencombo van randall of peavey nemen. Of een 2dehands marshall lampencombo...

jonesd
3 september 2007, 12:16
Naar mijn mening is een marshall MG geen verbetering.

Als ik mag kiezen speel ik liever over een cube.

Rutger
3 september 2007, 12:21
Ja, als je een flinke verbetering wilt, is een MG geen stap vooruit.

Spaar even door en ga voor bijvoorbeeld een goeie kleine buizenamp, daar heb je dan voor een lange tijd weer plezier van :)

ColourofFire
3 september 2007, 12:37
Doorsparen, goed spul kost nou eenmaal een beetje geld. En die MG's is echt zonde van je geld, helemaal geen verbetering ten opzichte van een cube.

_MéTàLïCâ_
3 september 2007, 12:39
dat maakt het allemaal al wat duidelijker :D
in dat geval zal ik inderdaad nog wet doorsparen...

bedankt

Piekhaar
3 september 2007, 12:41
Persoonlijk vind ik de Cube ook veel beter klinken dan een MG, maar misschien denk jij daar anders over.

NielsW
3 september 2007, 17:03
Marshall MG vind ik met stip de slechtste kleine versterkerserie ever. In die prijsklasse is een Roland Cube versterker zoveel beter! Kijk anders eens voor een Vox (AD30VT of AD30VTXL).