PDA

View Full Version : GFS pickups met seymour duncan schema



laurence
3 september 2007, 09:19
hey,
ik heb GFS lil puncher pickups. Kan je die gewoon aansluiten volgens de schema's van seymour duncan. deze: http://www.seymourduncan.com/support/wiring-diagrams/schematics.php?schematic=tele_2hum bijvoorbeeld. Ik had namelijk gehoord dat dat niet kon of dat je iets moest veranderen.

groeten, laurence

G.G.
3 september 2007, 09:24
Gewoon proberen, het gaat echt niet stuk. Klinkt het niet, probeer dan groen en zwart om te draaien.

nickbongers
3 september 2007, 10:02
volgens mij de elementen wel, als je ook gfs schakelaartjes hebt zou ik de gebruiksaanwijzing erbij pakken. dat is wat ik n dag of wat terug hier ergens las. volgens mij het pannenkoek gitaar topic.

G.G.
3 september 2007, 10:04
volgens mij de elementen wel, als je ook gfs schakelaartjes hebt zou ik de gebruiksaanwijzing erbij pakken. dat is wat ik n dag of wat terug hier ergens las. volgens mij het pannenkoek gitaar topic.

Gewoon even de polen op een papiertje tekenen en in alle standen even de multimeter (of bij gebrek hieraan een ledje, weerstandje en een batterijtje als je dat wel in huis hebt)erop zetten. wordt het vanzelf duidelijk

no 1 hops
3 september 2007, 11:03
je krijgt er immers een schema van GFS bij, en wat daar hot is,en ground, moet je dan even vertalen naar de hot en ground van de SD

madman
3 september 2007, 13:29
idd, ffies de leads van de pups vertalen
enige probleem zou kunnen zijn dat je een schakelaar hebt die iets anders in elkaar zit als ze bij SD vanuit gaan, maar dat is met een mulitmeter zo opgelost

Ewoud Kuijt
3 september 2007, 20:13
Als je een 3- of 5-wegschakelaar van GF hebt, sluit de schakelaar dan aan volgens het GF-schema en de rest kan volgens het SD-schema. Zoniet, dan helemaal volgens SD.