PDA

View Full Version : hoe krijg ik goed geluid door mt een mic. Samson C03U..?



Predictable
2 september 2007, 19:39
eey ..
kan iemand mij helpen..? ik heb een elektrische gitaar mt een versterker merk Adonis.. en mic Samson C03U.. als ik opneem met progamma Cool Edit pro 2 .. krijg ik niet echt mooi geluid .. ik hoor vaak dat je het kan veranderen door geluidseffecten te gebruiken.. maar hoe krijg je nou echt een mooie klank waarbij je je gitaar goed hoort en goed elektrisch of rock klinkt zeg maar..
Greetz Patrick

stevie_vp
2 september 2007, 22:42
ik zou zeggen ga eerst even een paar dagen dit forum doorlezen m.b.t. mic technieken e.d. en plaats e.v.t. samples zodat we weten wat je bedoelt.

Predictable
2 september 2007, 23:02
ik zou zeggen ga eerst even een paar dagen dit forum doorlezen m.b.t. mic technieken e.d. en plaats e.v.t. samples zodat we weten wat je bedoelt.

oke man srry zal dat eerst doen ;)

Predictable
2 september 2007, 23:55
wwooww.. k bn ni geak.. ga dus egt ni 110 blz checken O.o.. s het zo'n grote moeite om te vertellen hoe ik goed geluid kan krijgen door me mic. en versterker?

Han S
3 september 2007, 00:08
Het valt me op dat mensen tegenswoordigs alles op een presenteerblaadje willen krijgen, doe eens wat moeite.

bass blom
3 september 2007, 00:25
wwooww.. k bn ni geak.. ga dus egt ni 110 blz checken O.o.. s het zo'n grote moeite om te vertellen hoe ik goed geluid kan krijgen door me mic. en versterker?

en anders zijn er ruimschoots voldoende studio's in den lande :D

Roman
3 september 2007, 08:00
wwooww.. k bn ni geak.. ga dus egt ni 110 blz checken O.o.. s het zo'n grote moeite om te vertellen hoe ik goed geluid kan krijgen door me mic. en versterker?
Ja ga's je best doen jongen, wie weet leer je nog wat. Mooi meegenomen, toch?

tsskk.

bert k
3 september 2007, 11:03
Hm, twee dingen: ten eerste, schrijf normaal Nederlands, dit gekrabbel is onleesbaar en belachelijk.

Ten tweede, je bent te beroerd om zelf te gaan lezen, maar wij mogen wel moeite doen om het allemaal nog een keer op te schrijven?

Predictable
3 september 2007, 11:30
oro O.o.. gescrabbel O.o.. k heb stuk of 30 bladzijdes bekeken. staat niks in wat ik nodig heb. dus baka's! urusai!

Han S
3 september 2007, 11:53
Ik schat dat je een jaar of 11 of 12 bent, klopt dat? Bert vraagt vriendelijk of je normaal ABN wilt gebruiken, is dat teveel gevraagd?

Wat betreft de informatie die je zoekt: daar is op dit forum al enorm veel over gediscussieerd. Misschien moet je andere criteria gebruiken bij het zoeken. Misschien verwacht je dat wij al die links voor je gaan posten en dat doen we ook wel eens, maar dan werd het op een andere manier gevraagd.

Predictable
3 september 2007, 12:02
Ik schat dat je een jaar of 11 of 12 bent, klopt dat? Bert vraagt vriendelijk of je normaal ABN wilt gebruiken, is dat teveel gevraagd?

Wat betreft de informatie die je zoekt: daar is op dit forum al enorm veel over gediscussieerd. Misschien moet je andere criteria gebruiken bij het zoeken. Misschien verwacht je dat wij al die links voor je gaan posten en dat doen we ook wel eens, maar dan werd het op een andere manier gevraagd.

11 of 12O.o .. no way :o

-x-PatrickO-x-
3 september 2007, 12:11
Heey..

Wil jij even wat meer respect tonen op deze Forum a.u.b!!

bass blom
3 september 2007, 12:19
dit is de eerste keer dat ik zeg: slotje :D

Han S
3 september 2007, 12:24
Zeg mannetje, je bent niet zo slim bezig door een tweede account aan te maken en hier een beetje tegen jezelf te gaan lopen miepen. Ik wacht een uur op een goede verklaring van je, komt die er niet dan gaan we als mods onderling beslissen wat we met je moeten.

bert k
3 september 2007, 12:47
Ik lijk wel gek dat ik de moeite neem, maar goed... Na tien seconden zoeken, op pagina 1, vond ik dit topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=63612). Daar staat wel zo'n beetje in wat je nodig hebt, op twee pagina's. Heb je dat nou echt niet zelf kunnen vinden?

stevie_vp
3 september 2007, 14:26
Zeg mannetje, je bent niet zo slim bezig door een tweede account aan te maken en hier een beetje tegen jezelf te gaan lopen miepen. Ik wacht een uur op een goede verklaring van je, komt die er niet dan gaan we als mods onderling beslissen wat we met je moeten.

kunnen we accounts ook gewoon verwijderen?

Han S
3 september 2007, 15:06
kunnen we accounts ook gewoon verwijderen?

Dat kan alleen de admin op dit forum, op een ander forum ben ik mod en daar kan ik wel accounts verwijderen en uiteraard op mijn eigen website forum.

B_2_the_a
3 september 2007, 15:51
Noobs worden steeds luier en makkelijker en dommer...
ik merkte het ook al op mijn werk...

Predictable
3 september 2007, 17:29
ah joh bluumenberg.. hoe s ht togh mogelijk hea.. maja.. dat was een maat vn me die dat deed xD.. goeie verklaring ? wat een bullshit allemaal zeg xD

bert k
3 september 2007, 18:32
Kan je wel gaan zitten miepen, maar heb je die link nou gevolgd die ik gaf? Ik heb het idee dat ik voor niks zit te posten hier.

yhcmarc
3 september 2007, 19:20
ah joh bluumenberg.. hoe s ht togh mogelijk hea.. maja.. dat was een maat vn me die dat deed xD.. goeie verklaring ? wat een bullshit allemaal zeg xD

?????? ... damn, someone's one can short of a sixpack. Dus nogmaals, zou je misschien in regulier nederlands je vraag kunnen posten? En hier heb kun je een antwoord vinden. http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=Lnu&q=guitar+amp+miking&btnG=Zoeken&meta=

Han S
3 september 2007, 20:02
Goed zo heren, ik heb er genoeg van, dit is een forum waar men netjes met elkaar omgaat en dit draadje levert niets op. Hij zoekt het verder maar lekker zelf uit.