PDA

View Full Version : BYOC Shredder



RolandT
2 september 2007, 15:18
De BYOC Shredder is af. Volgens de BYOC website is het een kopie van de Marshall Shredmaster. Ik krijg dus -zoals verwacht- perfekt de Marschall klank.

Probleem is dat ik de klank van dit pedaal gemakkelijk gewoon met mijn versterker alleen kan maken. De shredder was leuk om te maken, klank is prachtig maar helaas niet echt complementair aan mijn vertsterker.

http://www.10pont.net/byoc.jpg

Mitch
2 september 2007, 15:48
Lees ik hier nu weer: nothing beats a Matamp ?

Vul even iets meer aan, want nu is het een totaal inhoudsloos topic.

RolandT
2 september 2007, 15:58
Oh man ik had het M woord niet eens gebruikt. Ik zoek naar pedalen die complementair zijn aan wat ik uit mijn versterker kan halen. Ideaal zou een muziekwinkel pedalen moeten uitlenen zodat je kan proberen wat wel en wat niet werkt. Uit de beschrijving op de BYOC website had ik verwacht dat dit met de Shredder wel zou lukken en dit is maar voor een deel zo. De beste tonen (volgens mij) krijg je pas met gain setting rond 3 uur en hoger, wat een vrij beperkte range is.
Moet ik nu straf schrijven, meester.

Mitch
2 september 2007, 18:00
Nee, ik heb juist liever dat je dan juist niks schrijft, op deze manier is het een loos topic. Je hebt een pedaal gekocht (nou ja, als kit dan) en hij doet hetzelfde als wat je amp kan. Big deal, gooi 'm dan Marktplaats op en zoek wat anders. Gebeurt ons allemaal en als we daar met zijn allen een topic over zouden beginnen dan hebben we acuut een nieuwe server nodig :satisfie:

Pedalen op proef kopen van afstand kan overigens wel, er zijn diverse winkels, al dan niet online, die dat doen. Als je geen eigen vervoer hebt en dus niet zo makkelijk over je eigen gear kan testen is dat een uitkomst.
Een kit terugsturen kan uiteraard niet, dat spreekt voor zich.

vinni
2 september 2007, 19:27
Heb ik soms een voorgeschiedenis gemist?

Ik begrijp niet zo goed waar je je druk om maakt Mitch...
Geen aanval op jou.....maar ik begrijp het gewoon niet.

Groet,
Vinni

Mitch
2 september 2007, 19:49
Er is helemaal geen voorgeschiedenis en ik ben ook niet ongesteld, maar we zitten hier in een inhoudelijk subforum en daar willen we graag topics met een duidelijke vraag, een inhoudelijke bijdrage, iets van informatie, of een interessant nieuw product of een soundclip. Ik heb het nog maar eens rustig doorgelezen, maar dit ging nergens over. Dan had het ook dichtgekund zonder discussie, maar ik dacht: misschien heeft de topic starter wel een stuk meer te melden dan dit en was dit een haastige openingspost. Misschien had -ie nog iets inhoudelijks over de sound van het pedaal te melden of zo, maar nee.
Da's net zoiets als in Off Topic posten dat je fietsband lek is: zo'n topic gaat dicht.

Dirk_Hendrik
2 september 2007, 20:01
Roland,

Toen dit topic vanmiddag voorbij kwam keek ik het even aan. Laten we zeggen dat ik ik een goeie bui was. Mijn hooggewaardeerde collegamod deed dat ook.

Laat me je een geheimpje vertellen.

Mods overleggen met elkaar. In dit geval over jou. En als je daar vragen over hebt ben je van harte welkom in m'n PM-boxje. Ik zou je echter heftig willen adviseren even uit m'n radar te blijven.

D_H. Hier ook mod en wél ongesteld.