PDA

View Full Version : Probleem met aankoop bij Robberts Guitars Hilversum



Bitaar
2 september 2007, 12:51
Hallo,

Heeft iemand van jullie ervaring met een aankoop van muziekmateriaal bij:

Robberts Guitars > http://www.guitars.nl/guitarssite/
Koninginneweg 76- 78
1211 AT Hilversum
The Netherlands
E-mail: robberts@guitars.nl

Want ik heb daar eind Maart van dit jaar een "sustainer single-coil - Stealth PLUS van Sustainiac" via internet besteld en betaald - 275 euro - via overschrijving maar nog steeds niks ontvangen!

Ondanks vele mails en telefoon gesprekken met de winkel "Robberts Guitars" en vele beloftes van hun - dat het verzonden zal worden - heb ik nog steeds niks ontvangen.

Dus zij houden mij nu al 5 maanden aan het lijntje met blijkbaar leugens en valse beloftes dat ze het verzonden hebben en dan plots nog zullen verzenden en ... .

Kent iemand deze winkel goed? Welke aankoop ervaringen? Gelijkaardige problemen?

Alle tips en oplossingen zijn welkom want ik ben radeloos en razend.

Dank voor antwoord, Groeten,

Wheelie
2 september 2007, 12:55
Heel eenvoudig. Volgens het Nederlandse recht kan je de verkoop ontbinden wegens het niet tijdig leveren. 5 maanden kan in geen enkel opzicht redelijk te noemen zijn. Hoe dit verder Europeesch (belgie) geldt, weet ik niet.
Heb je rechtsbijstandverzekering? Stuur erop af.

bass blom
2 september 2007, 12:58
en stuur ze een linkje van dit topic, helpt wellicht ook :D

nevyn292
2 september 2007, 13:00
misschien even een hele boze brief schrijven of zelf even naar de zaak gaan en alles volschelden? echt ongelofelijk hoe ze dat dan doen voor 275 euro :stop:

HardBaller
2 september 2007, 13:00
Ik zou dit eens rustig doorlezen. Om ook nog wat extra verheldering te geven. De wet koop of afstand is EG en geld dus voor heel europa.

http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/

En voor jou geld vooral dit stukje http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/#Uitvoeringstermijn

Je hebt meer rechten dan je denkt en je kan (zou ik zeker ook doen) je geld terug eisen. Zij mogen hier ook geen extra kosten voor berekenen. Mochten ze problemen gaan geven kan je altijd nog een rechtswinkel binnenstappen dit is in de meeste gevallen gratis of de consumentenbond bellen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

no 1 hops
2 september 2007, 13:01
je hebt recht op uitleg over het waarom ze zeggen dat het verstuurd word/of is en waarom dat dit nog niet gebeurd is.
daarij zou ik ze dan een aangetekende brief sturen dat je rechterlijke stappen onderneemt als zij het bestelde EN betaalde niet binnen twee weken leveren of het geld incl evt stortingskosten die je gemaakt hebt terug storten.
misschien kan je aangifte doen van fraude/bedrog of iets dergelijks

nevyn292
2 september 2007, 13:04
ontduiken van plichten jegens consument en overtreden van gemaakte overeenkomst ==> contractbreuk :hippie:

glasbier
2 september 2007, 13:13
Hallo Bitaar,
Tot zover ik Robberts ken is het een degelijk bedrijf.
Tot voor kort heb ik ongeveer hetzelfde als jou meegemaakt(wel bij een andere gitaarboer):Nieuwe gitaar gekocht en na 2 weken bleek dat de elementen niet goed waren.Ik terug en er zouden nieuwe inkomen.Om een lang verhaal kort te maken,na 4,5 maand had ik nog steeds geen nieuwe elementen en al die tijd stond mijn spiksplinternieuwe gitaar nog steeds bij de gitaarboer.Steeds hadden ze kutsmoezen. Na veel boze telefoontjes heb ik ze 3 voorstellen gedaan:
1)nu meteen nieuwe elementen uit de usa bestellen en dan volgende week in huis
2)geld terug
3)voorstel dat ik de consumentenbond/ombudsman zou inschakelen.
Van dat laatste schrokken ze van want daar hebben ze een hekel aan!
Geloof het of niet maar binnen 24 uur zaten mijn nieuwe elementen erin.
Het is maar een tip.....
Veel succes!

Bitaar
2 september 2007, 13:50
Hallo,

@iedereen
Heel veel dank voor al jullie snelle antwoorden en tips! Wauw! :)

@glasbier of wie wil
Heb jij adres gegevens van de Nederlandse consumentenbond en/of ombudsman?

Want ik denk dat onze - Belgische - consumentenbond en/of ombudsman mij niet veel verder zullen kunnen helpen dan mij door te verbinden.


Na al 5 maand aan het lijntje gehouden te worden wil ik voor de directe aanpak gaan.

Groeten,

HardBaller
2 september 2007, 13:53
http://www.consumentenbond.nl/

Telefoon: 070 - 445 45 45
Fax: 070 - 445 45 96
Postadres: Postbus 1000, 2500 BA Den Haag
Bezoekadres: Enthovenplein 1, 2521 DA Den Haag


http://www.ombudsman.nl/

Vragen
Voor algemene vragen en het bestellen van de folder:
0800 - 33 55555 (tijdens kantooruren)

Voor vragen over uw lopende klacht:
(070) 356 35 63

Pers
Bent u journalist, belt u dan met de afdeling communicatie: 070 - 356 36 79

Postadres
Postbus 93122
2509 AC Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 151
2594 AG Den Haag

Zakelijk
Tel: (070) 356 35 63
Fax:(070) 360 75 72

Hiermee moet het wel lukken denk ik. Succes ermee.

glasbier
2 september 2007, 13:58
Wat ik eerst zou doen is Robberts bellen en ze over jouw voorstellen vertellen.
Kijk hoe ze reageren als je dreigt met de consumentenbond/ombudsman.Meestal is dit al voldoende. Op internet is er veel te vinden over verdere stappen.Wat ook(veel) gedaan wordt is een aangetekende brief sturen,met daarin dat het bedrijf in gebreke blijft en dat daarin jouw eisen staan. Deze (voorbeeld)brieven kun je ook op internet vinden.

Bitaar
2 september 2007, 14:03
Dank je!

Gewoon om zeker te zijn, bestaat deze winkel "Robberts Guitars" in Hilversum echt? Kloppen de gegevens hieronder?

Robberts Guitars > http://www.guitars.nl/guitarssite/
Koninginneweg 76- 78
1211 AT Hilversum
The Netherlands

Telefoon: (035) 6 231 431
Service Mobile nummer: 06 38 758 467
Fax: (035) 6 234 068
E-mail: robberts@guitars.nl

Want ik begin stilaan te vermoeden dat ik echt in het zak ben gezet. Het mail adres "robberts@guitars.nl" waarmee ik al 5 maand in contact sta met de verkoper "Jordan" werkt nu plotseling niet meer?!

Ik was in contact met "Jordan" via:
- robberts@guitars.nl
- (035) 6 231 431



Groeten,

HardBaller
2 september 2007, 14:07
Ja Jordan de Vos is de bedreifsleider en sales-manager. Het e-mail adres zou moeten kloppen maar als je op de site kijkt en klikt op wie zijn wij en vervolgens op Jordan de Vos klikt kan je onderaan de pagina ook een bericht sturen. Deze manier komt het altijd aan.

Het enigste wat ik niet kan vinden zo snel en wat ze zeker verplicht zijn te vermelden op de site is hun KvK nummer. Maar daar is altijd wel achter te komen denk ik.

glasbier
2 september 2007, 14:09
Hou ons even op de hoogte,wil je?
Ben zéér benieuwd!
Heel veel succes en laat je niet met een kluitje in het riet sturen!

Bitaar
2 september 2007, 14:16
Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Ik ben ook zéééééééér benieuwd naar de verdere gang en afloop. :o?
Als dit maar snel in orde komt maar daar vrees ik voor.
Dikke merci, groeten,

glasbier
2 september 2007, 14:17
Huh,dikke Merci??? Zo'n doos???

HardBaller
2 september 2007, 14:29
He Bitaar,

Ik heb nog wat verder gezocht maar je hoeft je geen zorgen te maken ze bestaan echt nog. Dit is hun KvK inschrijving en hun KvK nummer kan je gebruiken bij de consumentenbond of ombudsman.

Naam: Robberts Music Store
Vestigingsadres: Koninginneweg 76 -78
Vestigingsplaats: 1211AT Hilversum
Internetadres: www.guitars.nl
KvK-nummer: 32105883 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Veel succes en we horen hoe het loopt.

Bitaar
2 oktober 2007, 21:21
Hallo,
Enkele uren later nadat ik mijn "klacht" hier neerschreef en van vele direct antwoord en tips gekregen had had ik een kwaaie mail gestuurd naar al de contacten die ik ook maar kon vinden van muziekwinkel Robberts Guitars.


Drie dagen daar opvolgend kreeg ik een mail en een telefoontje van muziekwinkel Robberts Guitars dat de Sustainiac binnen was en direct opgestuurd ging worden.

Nu, toch weer maar eens een maand later heb ik mijn Sustainiac eindelijk na 6 maanden op zak! :)

Maar ik ga pas echt gelukkig zijn als ik deze geinstalleerd heb en hoor dat deze werkt want mijn wantrouwen is zo groot geworden.

Dus vingers gekruisd want volgende week ga ik de Sustainiac installeren.
Want nu heb ik spijtig genoeg geen tijd.

Nogmaals zeer veeeeeeeel dank, groeten, Bart

STW
2 oktober 2007, 22:05
..nu weet ik natuurlijk niet waarom t zo lang moest duren
maar toch:

wat een tyfushonden!

G.G.
3 oktober 2007, 06:21
Drie dagen daar opvolgend kreeg ik een mail en een telefoontje van muziekwinkel Robberts Guitars dat de Sustainiac binnen was en direct opgestuurd ging worden.

Nu, toch weer maar eens een maand later

Dus ze zegen hem direct op te sturen en dan doen ze daar een maand over? Ze hadden hem helemaal nog niet binnen, maar werden een beetje bang en hebben hem heel snel besteld, denk ik.

arjanb01
5 maart 2014, 16:22
Er was mbt het casio keyboard niets aan de hand geweest als ze je verteld hadden dat er een lange levertijd zou zijn voor dit keyboard.
Maar tsja, als ik dit allemaal lees dan vraag ik me serieus af hoe Robberts kan bestaan. Ik dacht dat de crisis inmiddels het kaf van het koren heeft gescheiden wat betreft muziekwinkels. Blijkbaar niet.

Braddie
5 maart 2014, 16:29
Er was mbt het casio keyboard niets aan de hand geweest als ze je verteld hadden dat er een lange levertijd zou zijn voor dit keyboard.
Maar tsja, als ik dit allemaal lees dan vraag ik me serieus af hoe Robberts kan bestaan. Ik dacht dat de crisis inmiddels het kaf van het koren heeft gescheiden wat betreft muziekwinkels. Blijkbaar niet.


Ze hadden verteld dat het "Iets langer zou duren " Maar, Thomann levert normaal gesproken in 2-3 dagen, zelfs met een muziekzaak er tussen hoort dat dan toch niet langer dan 1-2 weken te zijn?

Ik vraag het me ook af, ik denk voornamelijk door hun bijdrage bij ziekenhuizen (Muzikids is van Robberts) en omdat Robbert een gerespecteerd gitaarbouwer is + ze hebben een muziekschool.

Maar van de werkgevers daar moeten ze het niet hebben....

Rooker
5 maart 2014, 16:46
Ik heb dezelfde ervaring met ze. De veel te amicale houding van vooral de zoon van Robbert's vind je niet terug in de service. Heb een paar jaar geleden een les Paul custom gekocht. Ik had daar mijn ziel en zaligheid in gestoken om hem te krijgen. Na wat on kundige reparateurs ingeschakeld te hebben om de kleine elektronische mankementjes te verhelpen, wat dus niet lukte..., mijn gitaar uiteindelijk naar Robberts gebracht. Zij zijn "de" officiële Gibson service/ dealer van de regio. Ik denk nu gooi ik er 380,- tegenaan en dan is de gitaar eindelijk goed. Dat was ook mijn vraag..... Maak hem goed!
Ook veel te laat na afspraak was de gitaar pas klaar. Hij heeft over het hoofd gezien dat er 3 potmeters gefrituurd waren, De brughumbucker (echt waar) zat achterstevoren gemonteerd. De hals was veel te recht afgesteld en de frets vlakken moest ik nog op wachten toen ik de gitaar kon ophalen. 2 uur gezeten!!. De gitaar was werkelijk in net zo slechte staat als dat ik hem bracht. Voor het gemak hadden ze ook 100,00 op het afgesproken bedrag gedaan. Dat ging me te ver.... Ik heb er letterlijk om gejankt en meer dan eens en terwijl ik dit typ krijg ik weer kots neigingen.
Ik had voor die gitaar Een nieuwe Strat van 1700 euro + een Les Paul traditional van 2e hands 1300,00. Omdat de liefde voor die gitaar echt geblust was moest ik hem van mezelf verkopen. Ik kreeg een rot gevoel van dat ding!
Verkocht voor 1600,00 euro. Reken maar uit wat ik verloren ben. Nu heb ik een simpele usa strat en een mex Tele.....
Voor mij geeft Robberts een dikke middelvinger aan zijn klanten.

arjanb01
5 maart 2014, 17:40
Ongelooflijk verhaal. Zo zie je maar weer dat je gewoon tegen de juiste muziekzaak moet aanlopen. Ik woon nu sinds 2010 in Almelo maar ik ga nog gewoon naar Enschede voor mijn gitaarspullen en service. Ondanks het feit dat Almelo 2 gitaarspeciaal zaken heeft die beide erg beroerd zijn en waar je gillend weg rent. De namen zijn wel bekend.

da Liks
5 maart 2014, 17:51
maareh, waarom heb je er dan voor betaald als ze zulk slecht werk leveren?


Ik heb dezelfde ervaring met ze. De veel te amicale houding van vooral de zoon van Robbert's vind je niet terug in de service. Heb een paar jaar geleden een les Paul custom gekocht. Ik had daar mijn ziel en zaligheid in gestoken om hem te krijgen. Na wat on kundige reparateurs ingeschakeld te hebben om de kleine elektronische mankementjes te verhelpen, wat dus niet lukte..., mijn gitaar uiteindelijk naar Robberts gebracht. Zij zijn "de" officiële Gibson service/ dealer van de regio. Ik denk nu gooi ik er 380,- tegenaan en dan is de gitaar eindelijk goed. Dat was ook mijn vraag..... Maak hem goed!
Ook veel te laat na afspraak was de gitaar pas klaar. Hij heeft over het hoofd gezien dat er 3 potmeters gefrituurd waren, De brughumbucker (echt waar) zat achterstevoren gemonteerd. De hals was veel te recht afgesteld en de frets vlakken moest ik nog op wachten toen ik de gitaar kon ophalen. 2 uur gezeten!!. De gitaar was werkelijk in net zo slechte staat als dat ik hem bracht. Voor het gemak hadden ze ook 100,00 op het afgesproken bedrag gedaan. Dat ging me te ver.... Ik heb er letterlijk om gejankt en meer dan eens en terwijl ik dit typ krijg ik weer kots neigingen.
Ik had voor die gitaar Een nieuwe Strat van 1700 euro + een Les Paul traditional van 2e hands 1300,00. Omdat de liefde voor die gitaar echt geblust was moest ik hem van mezelf verkopen. Ik kreeg een rot gevoel van dat ding!
Verkocht voor 1600,00 euro. Reken maar uit wat ik verloren ben. Nu heb ik een simpele usa strat en een mex Tele.....
Voor mij geeft Robberts een dikke middelvinger aan zijn klanten.

Rooker
5 maart 2014, 17:56
Tsja... Goed punt... Je bent verbouwereerd en overbluft. Als de grote meneer Robbert's zegt dat het goed is dan is het goed en denk jij dat je vanwege je verkoudheid je oren dicht hebt zitten. Het besef komt later...

Dutch66
6 maart 2014, 00:08
Het is duidelijk dat jullie teleurgesteld zijn in Robbert's, en ik vind per definitie dat ze pas klaar zijn,
als jij "tevreden" bent. Echter, in een winkel werken mensen en dus kunnen er (helaas) foutjes ontstaan.
Op zich vervelend genoeg, maar als de boel afdoende hersteld word heb ik daar verder vrede mee.

Mijn ervaring met Robert's, weliswaar een hele tijd geleden...., maar toch die zijn gewoon uitstekend....

Bovendien heeft Robert's hier geen gelegenheid om weer woord te geven, en horen we dus een kant
van de zaak...

arjanb01
6 maart 2014, 06:57
Eenzijdige verhalen of niet, de geluiden komen van de klanten en ik vind dat je daar als winkel zonder weerwoord wat mee moet doen. Een weerwoord is hier helemaal niet relevant, want je moet nooit met klanten in discussie gaan, heel slecht. Zij betalen je salaris dus moet je altijd iets met negatieve of positieve kritiek doen vind ik.
Een weerwoord bieden is het slechtste wat je kan doen, want daarmee heb je de klant niet terug.
Oplossen en eventueel de desbetreffende medewerker de wacht aan zeggen en trainen indien nodig.

RoelSmoel
6 maart 2014, 10:08
Enige probleem hier is alleen:
Heb je een klacht, dan gooien mensen het online.
Ben je uitzonderlijk goed geholpen in een uitzonderlijk rare situatie, dan gooien mensen het online.

Maar daar tussen is een grijs gebied van mensen die niet reageren en "gewoon" geholpen zijn..

Dutch66
6 maart 2014, 10:40
Wat een onzin, "jij betaald z'n salaris" en dus moet hij maar aan ieder verzoek voldoen ongeacht
of dit redelijk is of niet?

Bovendien neem je klanten dan ook niet serieus. Er is helemaal niets mis mee om op een normale
en vooral eerlijke manier als winkelier je standpunt te beargumenteren, waarbij je het belang
van de klant nog steeds als uitgangspunt neemt.

Helaas blijkt in een aantal gevallen dat zo'n klant volkomen "blind" is voor iedere vorm van
redelijkheid, en alle pogingen die de winkelier onderneemt om tot een oplossing te komen
resoluut van de hand wijst.

Bij een conflict zijn er altijd 2 partijen, en voordat ik mening vorm wil ik beide kanten van
zo'n zaak horen. Het feit dat het een ondernemer betreft houd niet in dat hij zijn recht
op weerwoord verliest wat mij betreft.

Dutch66
6 maart 2014, 11:11
Enige probleem hier is alleen:
Heb je een klacht, dan gooien mensen het online.
Ben je uitzonderlijk goed geholpen in een uitzonderlijk rare situatie, dan gooien mensen het online.

Maar daar tussen is een grijs gebied van mensen die niet reageren en "gewoon" geholpen zijn..

Ja precies dat bedoelde ik eigenlijk ook met die "bloemlezing" van me...

dagrim1
6 maart 2014, 14:33
Op zich neem ik klachten en slechte reviews altijd wel met een korreltje zout, maar toch is het wel tekenend. En uiteraard worden er fouten gemaakt, maar de truc is vooral hoe hier mee om wordt gegaan. Voel je je als klant serieus genomen of 'serieus genomen'.

Communicatie is zo belangrijk, iets als levertijd of reparaties die langer duren. Als je dit alleen al even uit jezelf laat weten als winkel scheelt het meteen enorm in de ervaring ten opzichte van de situatie waarin een klant na een tijdje toch maar eens gaat vragen waarom iets er nog niet is om dan te horen dat er wat vertraging is en alles wat langer duurt.

arjanb01
6 maart 2014, 14:41
Wat ik eerder al aangaf, als winkel niet discussiëren met de klant om je gelijk te halen maar zo goed mogelijk oplossen. En als dat jou als winkel geld kost, dan moet dat maar. De klant heb je dan in ieder geval binnen boord en blijft bij je komen omdat het gevoel goed is.

arjanb01
6 maart 2014, 14:44
...voorberldje: ik heb een tokai ls160 in bestelling staan bij m'n vaste muziekzaak. Kaj meldde me in januari toen we voor het eerst hierover spraken dat de levertijd pas in mei zou zijn. Prima, want die gitaren zijn gewild en er is wereldwijd gewoon veel vraag naar. Ik accepteerde het en kan gewoon geduld opbrengen, omdat we al 15 jaar zakendoen op een goeie manier. Kwestie van gunning en respect.

Duhsjaak
6 maart 2014, 16:09
Het ligt mogelijk allemaal wat minder zwart/wit dan dat je zou denken. Hoop je dan.

Het vervelende is wel, dat er een bepaald patroon uit blijkt. En ik ken de club al heel lang.
Er zit een nauwelijks te verklaren, en al helemaal niet te pruimen wispelturigheid/gebrek aan serieuze interesse/niveau verschil in.

Ik heb instrumenten in handen gehad, waarin extra pups zijn geplaatst of ander vrij ingrijpende verbouwing is gedaan en dat was zulk fraai vakwerk....
en dan kom je terug met serieus geld op zak om iets leuks te laten maken, en dan word je behandeld op een manier die dan weer zwaar beneden peil is.

Mijn generatie kies met zijn voeten. Oftewel, die loopt. En dat is dus de laatste keer dat ik er ben geweest.
Jongere gasten kiezen met een muisklik. Dat gaat dus nog eens een keer of wat sneller.

Ondernemers hoeven niet aan onredelijke eisen tegemoet te komen, maar gewoon vooraf helderheid geven over wat er wel en wat er niet haalbaar is. En de klant uit eigen beweging bijpraten als de toeleverancier leveringsproblemen heeft. Ze hebben je telefoonnummer of email adres tenslotte.

Duidelijk zijn, vriendelijk zijn en je afspraken nakomen. Hoe moeilijk kan zoiets zijn.

Ondernemers die dit snappen en in praktijk brengen, die kunnen prima overleven. En er een nette boterham aan verdienen.
Ondernemers die in de 50'er jaren zijn blijven hangen? Die gaan het nog heel zwaar krijgen.

Dat Robberts al een eigen draadje had, daarvan was ik me niet van bewust, want over het algemeen ben ik een beetje voorzichtig met dit soort berichten.
In het geval Robberts lijkt het toch bijzonder handig als ze de signalen tot zich nemen en er wat aan doen. Anders mag ook daar de laatste het licht uit doen.
Vriendelijke groet, Gus

Powderfinger
7 maart 2014, 11:35
Ik vind de horrorverhalen hier toch wel dermate gedetailleerd overkomen, dat ik die users meteen geloof. Een element verkeerd om: ik wist niet of ik moest lachen of schrikken. En dat is dan nog niets bij het verhaal van Rooker. Shit man, dan krijg ik echt medelijden met hem.

Ik woon niet in de buurt, maar na het lezen van dit topic zou ik er niet heengaan. Niet veel te winnen, kennelijk wel wat te verliezen.

Dirk_Hendrik
8 maart 2014, 22:20
En met een bump van 7 jaar breekt ineens de pleuris uit over wat er allemaal mis zou zijn bij Robbert? Twijfelachtig.

Han S
8 maart 2014, 23:18
Robberts bestaat al heel lang. Begin jaren 80 zat hij in het pand van Mupo music in Hoorn. Later had hij een eigen winkeltje op het Groote Noord in Hoorn. Ik vond hem een beetje bizarre man, maar als het allemaal echt zo slecht zou zijn, zou hij dan 30 jaar later nog bestaan?

arjanb01
9 maart 2014, 07:00
Robberts bestaat al heel lang. Begin jaren 80 zat hij in het pand van Mupo music in Hoorn. Later had hij een eigen winkeltje op het Groote Noord in Hoorn. Ik vond hem een beetje bizarre man, maar als het allemaal echt zo slecht zou zijn, zou hij dan 30 jaar later nog bestaan?

Ach dat zegt niks Han, misschien heeft Robberts genoeg reserves opgebouwd om het uit te zingen.
Huigens hier in Hengelo bestaat al 100 jaar maar daar zit dik familiekapitaal achter zodat ze het kunnen uitzingen. Iedereen weet dat muziekwinkels tegenwoordig weinig tot niets verdienen.
On topic: ik zou toch wat met deze kritiek doen als ik Robberts was 30 jaar in business of niet. Je kan ook inkakken als bedrijf en frisse wind kan geen kwaad.

Brum
9 maart 2014, 08:18
Familiekapitaal, kan uitzingen... Bron?

Duhsjaak
9 maart 2014, 09:55
Normaal ben ik niet zo van dit soort berichten of draadjes.
Vaker wel dan niet dat ik daar op post. Al was het maar omdat de club zich hier niet kan verdedigen.

Als ze de moeite nemen om te lezen, dan zullen ze zien dat er bepaalde rode draden door de boodschappen heen lopen. Er tekenen zich patronen af.

Voor mij, ik zou het jammer vinden als het pure vakmanschap dat er in de loop van de jaren is opgebouwd, verloren zou gaan door de idiote opstelling richting klanten.
En in iedere hut gebeurt wel eens wat. Maar het gedrag is dermate eigengereid en onbeschoft, dat ik daar mijn (koop) gedrag op afstem. Daar koop ik dus niet.

Hier zie je dat een hoop verschillende mensen uit verschillende walks of life vergelijkbare ervaringen hebben. En dat het dus niet gaat om een snelgeraakte eenling. Of iemand in die periode van de maand.
Misschien dat dat ooit over een langere periode geen consequenties had. Ik geloof dat je daar nu minder/niet meer mee wegkomt.

Als ik ondernemer was, zou ik daar proberen een les uit te leren.
Ziehier mijn motivatie voor mijn post.
Vriendelijke groet, Gus

showband
9 maart 2014, 11:17
werkt die oprichter er nog?

(het oog van de meester enzo...)

Remork1970
9 maart 2014, 15:27
Normaal ben ik niet zo van dit soort berichten of draadjes.
Vaker wel dan niet dat ik daar op post. Al was het maar omdat de club zich hier niet kan verdedigen.



Hier ontgaat me de logica even.
Moeten wel en niet hier niet andersom?

Duhsjaak
12 maart 2014, 17:05
Hier ontgaat me de logica even.
Moeten wel en niet hier niet andersom?

Ja, sorry, je hebt helemaal gelijk. Overheen gelezen.
Skjoez mie.

Elders binnen GN loopt een draadje, waarbinnen de discussie gaat of we niet solidair moeten zijn met kleinere bedrijfjes. Hier gaat dat ook op. Mijn strikt persoonlijke antwoord zou ja zijn. Maar wij zijn niet verantwoordelijk voor hun voortbestaan. En met dit gedrag is het een wonder dat ze er nog zijn. Zo zie je helaas maar al te duidelijk dat kwaliteit leveren alleen niet genoeg is. De enigen die echt iets aan hun beroerde houding ten opzichte van hun klanten kunnen doen, is R. (Het team).zelf.
Vriendelijke groet, Gus