PDA

View Full Version : Japanse rock band Plastic Tree in Amstelveen



hephaestion
2 september 2007, 02:27
http://img211.imageshack.us/img211/5303/nieuwsplastictreeiq8.jpg

Op zaterdag 10 november zal de Japanse rock band Plastic Tree in Nederland optreden. Plastic Tree maakt rock muziek waarin veel invloeden van bands zoals The Cure, Radiohead en Mew terug te vinden zijn, wat uiteindelijk klinkt als een soort van Brit-rock met een unieke Japanse sound.

Datum: 10 november 2007
Locatie: P60, Amstelveen.
Kosten: Voorverkoop: €23,00, €25,00 aan de deur.
Meer info: http://www.jrocknl.org

Madcow
2 september 2007, 11:56
holy shit, japanse emo's :nervous:

Cheetoria
2 september 2007, 14:09
...ik zie door al die bomen t bos niet meer...

Vonk
2 september 2007, 15:10
In ieder geval geen kinderachtige toegangsprijs. Ik denk dat 99% nog nooit van die gasten heeft gehoord... Of heb ik onder een steen geleefd? Er zijn ontzettend veel internationale bands die wereldberoemd zijn en ook zo'n prijs vragen.

hephaestion
2 september 2007, 17:12
Op zich is de prijs wel hoog als je nagaat dat in het algemeen de band onbekend is in Nederland. In vergelijking met wat ze voor de Europese concerten vroegen, is het laag (toen lagen de prijzen rond de 30/35 euro). Er is een aardige fanbase voor Japanse muziek in Nederland, en die vinden deze prijs wel okay (het vorige Japanse concert had dezelfde prijs en verkocht redelijk goed).

En bovendien is het geld wel nodig om de vliegtickets van de band vanuit Japan te betalen. Van de andere kant, met een lagere prijs heb je natuurlijk weer de kans dat je meer tickets verkoopt...

AutoStatic
2 september 2007, 18:20
Hé, is dit het vervolg op het geniale Sushi Sounds concept? En de prijs is echt wel hoog hoor, voor dat geld kan ik drie keer naar Melt Banana ;)
Nu is mijn max voor concerten sowieso €20,-. Daardoor al wat bands moeten laten schieten.

hephaestion
2 september 2007, 18:37
In principe hebben wij als organisatie niks met Sushi sounds te maken, maar Amstelveen staat er wel om bekend dat er heel eel Japanners wonen.