PDA

View Full Version : HardBaller stelt zich voor



HardBaller
1 september 2007, 19:18
Hoi iedereen.

Nou ik ben Tim 22jaar jong en speel al gitaar sinds mijn kinderjaren (met wat jaartjes er tussen uit)

Ben een paar jaar gestopt maar heb alles weer opgepakt en ben mezelf weer aan het leren spelen. Verder ben ik aan het leren om blues rock en metal te spelen.

Ben groots fan van zakk wylde en slash en luister ook graag naar het werk van Les Paul.

Verder bezit ik een 22jaar oude kimaxe gitaar (model zou ik echt niet meer weten maar het is een kruising tussen een fender body en X-plorer nek) die ik gekregen heb toen ik 6was van mijn oom. Deze gitaar heb ik recent ook gerestaureerd. Verder bezit ik een Keiper 107KB Les Paul die omgebouwd gaat worden tot de bulls eye les paul van ZW. En ik bezit een Dean Playmate edge 9 bas waar ik vanaf wil.

Dat was het wel zo'n beetje vragen en opmerkingen zijn altijd ok.

The Lo Lands
1 september 2007, 20:56
Welkom Tim en veel succes met het oefenen en gitaarspelen!

p.s. je had beter kunnen zeggen dat je Tina heet en dol bent op metalheadjes :D

HardBaller
3 september 2007, 11:41
Dankje.

Ja het valt idd wel op dat de vrouwen een flinke dosis aandacht krijgen hier ;) whahaha.

Maarja ben zelf adhd-er dus vermaak me wel hoor :p.

Alleen bitchie dat ik opnieuw moet leren spelen. tenminste ik heb het gevoel nog wel alleen weet ik de akkoorden niet meer (geheugenverlies). Maar ik heb heel veel tijd om te oefenen dus gaat wel goedkomen.

Ibanez666
3 september 2007, 12:20
ach 22 is nog een mooie leeftijd hoor *zucht*

welkom hier en succes!

HardBaller
3 september 2007, 12:40
dankje

en ja ik ben nog jong gelukkig dus heb alle tijd