PDA

View Full Version : Plaatsing boss adapter op pedalboard.



Nielsje
1 september 2007, 18:21
Ik gebruik in een gestab. boss adapter voor m'n effecten. Nu ben ik op het moment een heel leuk klein pedalboard aan het maken, foto's komen in het pedalboard topic. Gewoon een zwarte plank,u-profielen, alles voor onder de 15 euro.

Nu wil ik die adapter op een beetje mooie manier wegwerken, m'n vorige board had ik hem op z'n rug vast geplakt, en daarop drukte ik dan een verlengsnoer. Werkt wel goed, maar vind het niet de mooiste oplossing. Een stekker doos vind ik ook niet echt een geniale oplossing voor een klein board van 35 x 55 cm, met maar 1 adapter.

Hebben jullie misschien een leuk, compact idee?
De boss bevalt me verder goed, geen brom e.d.

Nielsje
2 september 2007, 00:06
Niemand met een goed idee?

drap
2 september 2007, 00:12
Ik denk dat het komt omdat niemand het weet hoe het één en ander er uit ziet. Misschien wat fotootjes?

Nielsje
2 september 2007, 00:14
Juist, goed plan, heb alleen geen mogelijk op het moment om de foto's op m'n computer te zetten, beetje jammer...

Zal ik zo spoedig mogelijk doen...

Nielsje
3 september 2007, 14:21
Zo, hier staan de foto's en dergelijke..

klik hier om Niels te helpen! (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=1383245#post1383245)

lampz
3 september 2007, 18:29
Ik zou je daisychain op je board laten en de adapter apart in een gitaartas ofzo vervoeren en die pas bij een optreden of repetitie eraan hangen...