PDA

View Full Version : ik heb ze!



gorgasm
1 september 2007, 14:24
eindelijk, na n jaar wachten heb ik mn Ran Stealth.
Ik n jaar geleden t formulier op zn site ingevuld, en wat heen en weer gemaild, en wat foto's gezonden van wat ik wou, en dit kreeg ik vanmorgen aan de deur gezet
http://i12.tinypic.com/4vgtix1.jpg
http://i19.tinypic.com/5yhn1ms.jpg
http://i19.tinypic.com/4mrwjz4.jpg

Luke-wannabe
1 september 2007, 14:26
Tsjah wat zal ik zeggen. Heel onorthodox, maar tof als je het gaaf vind, natuurlijk. Sowieso respect dat je een jaar op een gitaar kunt wachten!
Hij ziet er wel echt super geconstrueert uit! En nu lkkr spelen ;)

Realeigo
1 september 2007, 14:30
ze? waar is de rest dan? of is je gitaar schizofreen?

Geinige gitaar trouwens, maar niet mijn smaak. :D

Danielovich
1 september 2007, 14:49
Ran, is dit niet dat poolse merk waar de gitarist van annihalator (hoe je het ook schrijft) ook op speelt?

Tho
1 september 2007, 14:50
Ran, is dit niet dat poolse merk waar de gitarist van annihalator (hoe je het ook schrijft) ook op speelt?

ja klopt!

Fuck wat een vette gitaar man, lekker 'schuldiner':)

allochthomas
1 september 2007, 14:51
wat een geil ding zeg!
is de tremolo bar eht zo dik, of ligt dat aan de foto?

Terence
1 september 2007, 15:07
Gaaf ding! gefeliciteerd!

Soulcollector
1 september 2007, 15:15
Het zat toch bij Ran zo dat je als je dat formulier hebt ingevuld en m echt gaat laten bouwen je 30% van het bedrag gelijk betaald, en als ie dan na ongeveer n jaar af is betaal je toch de rest ? of hoe zit dat nou eigenlijk?
Wel n supergaaf ding trouwens!!

Wickerman
1 september 2007, 15:30
Speelde Chuck van Death nu op 100% dezelfde, of was het een ander merk ?
Erg lekkere gitaar iig.

Markmoos
1 september 2007, 15:31
Hij is in ieder geval minder gay dan die roze gitaar van die annihilator gast :P Het is btw een pools merk, vooral toegespitst op metal gitaren.

Soulcollector
1 september 2007, 15:44
Chuck Schuldiner speelde op Bc Rich ;)

Malle Eppie
1 september 2007, 16:04
Wow!!! Die gitaar schreeuwt gewoon 'Death'!!

Gaaf!!!

En nu 'The Philosopher' spelen!!!


Speelde Chuck van Death nu op 100% dezelfde, of was het een ander merk ?

Chuck (R.I.P.) speelde op BC Rich.

Edit: zie net dat ik niet op de 2e pagina heb gekeken.

Kaïn
1 september 2007, 16:35
Heeeel erg kickass! Vooral de headstock vind ik super. Is de Floyd ook goudkleurig of niet ? Want dat zie je niet zo goed door de licht inval.

Kaboemba
1 september 2007, 22:04
Sorry totaal niet mijn ding bovendien past de headstock niet bij de body.


Maar wat kan jou dat schelen dat ding is voor jou gemaakt en niet voor mij.
Veel plezier er mee.

YannickH
1 september 2007, 23:03
een jaar wachteen voor dat??koop dan een jackson warrior dat is minder lang wachten en zijn ngo mooier ook.ik vind de headstock echt op geen zak trekken maar als je het een mooie vind is het goed voor jouw:pjij moet er op spelen ik niet:p 8-)

Wickerman
1 september 2007, 23:04
Ey, alexi... kom es op msn man :p

Wickerman
1 september 2007, 23:06
En nu 'The Philosopher' spelen!!!.



Aaargh, do you feel what I feel, see what I see... God, samen met Hendrix en Dime de drie mensen die ik terug tot leven zou wekken.

casper innosence
2 september 2007, 00:51
SUUUUUUUPERVET ding, zou ehm zelf niet snel aanschaffen, maar de Stealth is wel echt heel vet. Daarnaast vind ik die headstock ook echt vet, oldschool BCRICH!!

VETVET!

gorgasm
2 september 2007, 00:54
wat een geil ding zeg!
is de tremolo bar eht zo dik, of ligt dat aan de foto?
tremelo is maar n gewone dikte.
de floyd is ook goudkleurig.

Chuck speelde op een BC rich idd.

En ja hier heb ik n jaar moeten op wachten. Maar niemand ter wereld heeft exact dezelfde. Velen hebben deze vorm nog nooit echt gezien. Inclusief ik, de eerste keer dat ik die vorm echt zag lag ze voor mn neus. Terwijl ik al veel warriors gezien heb. Ook vind ik die mooi.
En Kaboema, Kbegrijp wel dat je ze niet mooi vind. Verder ben ik zo openminded dat ik Godin ook prachtige gitaren vind in zn stal hebben. Raar toch dat veel metalgasten verweten worden n paardebril te hebben terwijl velen vna hen een brede smaak hebben.Want "metal is onzin":chicken:

Wiellem
2 september 2007, 13:58
Gave gitaar

Alleen lijkt het me niet echt fijn spelen zittend :P

Iceman
2 september 2007, 16:43
Is ie niet erg neck-heavy?

Kaïn
2 september 2007, 16:55
Gave gitaar

Alleen lijkt het me niet echt fijn spelen zittend :P
Dan zet je de gitaar toch netjes op je linkerbeen ;) Dan speelt dat heerlijk zittend.

Tho
9 januari 2008, 11:38
schaamteloze bump, maar ik wil nog één keer benadrukken hoe gááf ik die gitaar vind.

Gorgasm: Hoe is de service bij RAN, en hoe speelt je gitaar? Want ik ben het sterk aan't overwegen namelijk

LP_CL
9 januari 2008, 11:39
crap wat vind ik die lelijk.

Tho
9 januari 2008, 11:41
crap wat vind ik die lelijk.

Vond ik vroeger ook, maar het conservatieve is er een beetje af bij mij ;) Bovendien ben ik een groot fan van Death, en dat issie sowieso mooi ;)

Nino1110
9 januari 2008, 12:03
Gaaf ding!

Zoals anderen ook al zeggen: Dat je een jaar op je gitaar kan wachten , houd ik echt niet vol.

Dark_Tranquillity
9 januari 2008, 13:38
Tho, nu al aan het overwegen? Hoe kom je aan dat geld? Oude omas beroven?

Tho
9 januari 2008, 13:46
Tho, nu al aan het overwegen? Hoe kom je aan dat geld? Oude omas beroven?

ja maar 't is een RAN he, geen Jackson CS ;)

En geld is geen probleem. Goed betaalde fulltime baan gehad, en een fikse oprotpremie. Straks ga ik weer 9 maanden fulltime naar school, en zelfs daarvoor krijg ik nog betaald :D

Dark_Tranquillity
9 januari 2008, 13:57
ja maar 't is een RAN he, geen Jackson CS ;)

En geld is geen probleem. Goed betaalde fulltime baan gehad, en een fikse oprotpremie. Straks ga ik weer 9 maanden fulltime naar school, en zelfs daarvoor krijg ik nog betaald :D

Jij wel godverdomme... Ik zit trouwens nu ook op die Jacksonguitarpalace.com forums. Zie gelijk al een RR1 te koop staan... GAS GAS GAS GAS GAS!!! Maar eens even wat meer foto's etc gaan vragen :D Hij is nog zwart ook <3 Alleen wel uit zweden, maar dat is goed te doen!

Maxie
9 januari 2008, 17:27
Mooi ding !

brunodb
9 januari 2008, 17:30
ik vind het een lelijke gitaar maar als jij ze maar mooi vind, dat is het belangrijkste!

Godfather
9 januari 2008, 18:11
Die tremolo-pook is wel leip :)

Geoffrey
27 januari 2008, 18:40
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer mooïe gitaar!!!!!!!
Een jaar wachten is wel lang.. maar voor dit zou ik het ook wel doen!!!

Moet misschien ook wel ens voor kijken.. :satisfie:

H.G. Kaufman
27 januari 2008, 23:04
Haha als je die gitaar in het roze neemt met een witte slagplaat dan heb je die gitaar van de gitarist in daft punk's interstella 5555 :soul:

gerrekat
28 januari 2008, 08:52
Er komt net een schuldiner tribute stealth uit bij BC Rich, was wellicht een iets goedkopere optie geweest.

Riky
28 januari 2008, 11:36
Er komt net een schuldiner tribute stealth uit bij BC Rich, was wellicht een iets goedkopere optie geweest.

maar is niet custom made :satisfie:

Ibanez666
28 januari 2008, 11:38
Ran, is dit niet dat poolse merk waar de gitarist van annihalator (hoe je het ook schrijft) ook op speelt?


Jeff Waters f*cking rules!

Tho
28 januari 2008, 15:27
Er komt net een schuldiner tribute stealth uit bij BC Rich, was wellicht een iets goedkopere optie geweest.

Yep! Tof dingetje hoor.

Anyway, ik heb nu 3 weken geleden mijn quote naar RAN verstuurd, en nog niets gehoord, dus RAN kan er in zakken

gorgasm
13 februari 2008, 19:47
sorry jongens, deze bump totaal niet gezien, en nu bump ik hem weer.
Ff proberen op vragen te antwoorden; idd hij is wel headstockzwaar om t zo te zeggen. Vast houden of naar beneden is ie

Ik had ook gezien dat BC weer een reeks zou maken met Chuck zn signature. Maar het spreekt me weinig aan. Persoonlijk vind ik het geld verdienen op t hoofd van een dode.

Tho, ik heb direct naar Dariusz gemailt, pas na n paar mails vulde ik dat formulier in op zn site.(sorry, kzie nu pas dat je me n pm gezonden hebt.

Ik dnek alles v vragen beantwoord te hebben?
Oja you like the guitar or you don't :)

Braindead
13 februari 2008, 20:16
Stoere gitaar! Wat voor specs heeft ie?

brechteken
13 februari 2008, 20:32
Zaalg ding :D, waarsch niet voor mijn portefeuille :P

gorgasm
13 februari 2008, 21:31
prijs valt best wel mee vind ik eerlijk gezegd.
Specs, neck trough, seymour duncans erin, schaller floyd rose tremelo, kdenk mahony, maar ik weet er eigenlijk bitter van:cheerup: