PDA

View Full Version : oefenruimte nijmegen of omgeving!!!



suzanne
1 september 2007, 13:10
Hoi,

Ik ben met mijn band per direct opzoek naar oefenruimte in Nijmegen of nabije omgeving. Op veel plaatsen is helaas een lange wachtlijst. Weet iemand wat of heeft iemand tips?

Groetjes Suzanne

vulvasonic
1 september 2007, 13:47
Volgens mij hebben ze bij de Vasem fabrieken (Fasem, Vasum, zoiets....) nog wel ruimtes die niet worden gebruikt. En anders zou je de mensen van Big Mouth Studio eens kunnen proberen. Dat is in principe geen repetitieruimte, maar je kunt er op afspraak volgens mij wel eens terecht (voor als de nood te hoog is).

Verder is het gewoon stervensdruk in Nijmegen en lastig om een goede ruimte te vinden.

suzanne
3 september 2007, 17:39
Thanks voor je tips! Ik heb die Vasim studio meteen gebeld en hij zou in overleg gaan of ze nog bandjes erbij wilde. Ff afwachten dus!

vulvasonic
3 september 2007, 19:09
Thanks voor je tips! Ik heb die Vasim studio meteen gebeld en hij zou in overleg gaan of ze nog bandjes erbij wilde. Ff afwachten dus!

Okee, Vasim dus. Ik wist dat de naam niet volledig correct was.
Maar ik heb een tijd terug daar eens geïnformeerd naar de mogelijkheden om te repeteren. En toen bleek dat ze daar nog volop ruimte hadden. D.w.z., ruimte genoeg, maar nog niet altijd af om te worden gebruikt. Ze zijn er nog mee bezig geloof ik.

Hou ze warm daar. Ik weet bijna zeker dat het je daar wel zal lukken.
Voor mij had het geen zin, omdat de leden van de bands waarin ik speel verspreid over het hele land zitten en Nijmegen niet voor iedereen handig bleek.

Succes!

suzanne
4 september 2007, 18:07
Ik had er nog nooit van gehoord, terwijl ik wel in Nijmegen woon.Zo zie je maar weer.Zoals bij veel wel, was het hier gelukkig niet meteen een nee. Dus ik heb nog hoop dat het daar gaat lukken!

vulvasonic
5 september 2007, 20:44
Ik had er nog nooit van gehoord, terwijl ik wel in Nijmegen woon.Zo zie je maar weer.Zoals bij veel wel, was het hier gelukkig niet meteen een nee. Dus ik heb nog hoop dat het daar gaat lukken!

Als die contactpersoon daar toevallig Mari heet, zou je wellicht kunnen overwegen om mijn naam te noemen (mijn naam is Mario). Wacht daar echter mee tot het moment dat het moeizaam lijkt te gaan, want ik heb geen idee of het noemen van mijn naam een positieve invloed of een negatieve invloed op 'm heeft. Tussen ons bestaat al 23 jaar een soort haat-liefde verhouding. En dat wisselt nogal eens..... :seriousf:

casper innosence
5 september 2007, 23:33
probeer anders stichting pan eens, pas hadden die nog wel ruimtes vrij op de koopvaardij. www.stichtingpan.nl

succes

hiernaast
16 september 2009, 21:57
Oefenruimte te huur in Wijchen 10 km vanuit Nijmegen.

Jongerencentrum HierNaast heeft een enorm mooie oefenruimte te huur.
incl. zanginstalatie, boxen, gitaarversterker, basverterker.

op dit moment mogelijkheden op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zondag.

www.hiernaast.nl

:blast:

HUESSEN
16 september 2009, 22:49
Paraplufabriek misschien??

k.scheerders
19 november 2009, 23:27
Hiernaast in Wijchen is inderdaad een goeie optie, maar wel een eindje uit Nijmegen. Wij zitten er al een half jaartje, er valt goed te praten met de organisatie en het kost niet veel. Hok is voor ons wel wat klein (10 man), maar goed geisoleerd, er is een fatsoenlijke backline aanwezig en de bar in het jongerencentrum is tot 23.00 open.

Wat ik van de organisatie begrepen heb, is dat ze graag bands uit de regio willen aantrekken en nog steeds volop vrije avonden hebben.

Steye
28 april 2010, 00:34
Hoi allemaal!

Voor iedereen die opzoek is naar een oefenruimte, binnenkort kan ik er eentje aanbieden! Ik ben op het moment bezig met een ondernemersplan voor een pand midden in het centrum van Nijmegen. Over het concept later meer, maar muziek sluit er in ieder geval wel bij aan! We beschikken over een behoorlijk grote kelder, die we niet echt gaan benutten, zonde dus!

Dus ik ben benieuwd wat zijn jullie wensen zijn wat betreft de afmetingen, eventuele apparatuur, stroomvoorzieningen, enzovoorts. Dus heb je advies of wil je je vast aanmelden om eventueel gebruik te maken van de ruimte? Stuur me een e-mail met als onderwerp: oefenruimte.

Mijn email adres is: mailsteye@hotmail.com.

Met een vriendelijke groet, Steye

sama32
5 maart 2011, 02:32
Hoi, probeer maar eens bij oefenruimte " de Grens".
Dit is 10 min. van nijmegen af en die bied 3 hele mooie grote ruimtes aan die compleet zijn ingericht met PA en drumstel.Dit tegen een redelijke prijs.

www.oefenruimte-regio-nijmegen.nl

Succes ermee

Sama32