PDA

View Full Version : Hartke GT100C 100 Watt



*chantal*
31 augustus 2007, 22:03
Hallo,

Ik was benieuwd of iemand al bekend was met de nieuwe Hartke combo type
GT100C 100 Watt. Aangezien Hartke wel goede basversterkers maakt ben ik benieuwd of ze dat met gitaarversterkers ook zijn. Dus als iemand deze getest heeft hoor ik graag reactie.

Groet, Chantal

Otje
7 december 2007, 14:25
Ik zag er laatst eentje staan maar had geen tijd om erop te spelen. De prijs is in ieder geval OK....

Simoon
8 december 2007, 20:12
Ik zou als ik u was echt niet kijken voor een Hartke, ze zijn nooit vertrouwbaar, begrijp me nu niet verkeerd, het is een goed merk maar de sound is toch nog altijd niet wat het moet zijn.
Ik zou De Hughes & Kettner series is checke zoals de Attax of matrix of je ziet maar.
Zij klinken Prachtig clean de preset overdrive is wat minder maar kan aangepast worden door pedaal.
Simoon

TimmU
8 december 2007, 20:22
Ik zou als ik u was echt niet kijken voor een Hartke, ze zijn nooit vertrouwbaar, begrijp me nu niet verkeerd, het is een goed merk maar de sound is toch nog altijd niet wat het moet zijn.
Ik zou De Hughes & Kettner series is checke zoals de Attax of matrix of je ziet maar.
Zij klinken Prachtig clean de preset overdrive is wat minder maar kan aangepast worden door pedaal.
Simoon
Jij vraagt om advies in een ander topic betreffende die Attax, het lijkt je een goede optie. Nu kraak je eerst Hartke af, en raad je daarna die amp aan, terwiijl je, zoals het overkomt, die amp nog niet getest hebt. Beetje raar allemaal :??:

Simoon
8 december 2007, 20:54
Jij vraagt om advies in een ander topic betreffende die Attax, het lijkt je een goede optie. Nu kraak je eerst Hartke af, en raad je daarna die amp aan, terwiijl je, zoals het overkomt, die amp nog niet getest hebt. Beetje raar allemaal :??:
Ik heb hem wel getest zijn sound is Super!
Ik was alleen aan het twijfelen welke dat nu de beste is voor GIGS.
Ik was overtuigd Van de Attax , maar ik wou reviews van mensen die hem al hebben of hij lang mee gaat en zo van die dingen.
Maar van sound gezien is hij in mijn ogen Perfecto!