PDA

View Full Version : Mijn eerste gitaar ik heb hem !!! :D



Maissan
31 augustus 2007, 16:52
En het is geworden ...............

http://www.vanillamusicstore.nl/v/artikelen/London%20City/images/spitfireMK2butter.jpg

LONDON CITY SPITFIRE MK2



en de versterker is geworden .....



IBANEZ TONE BLASTER 30 watt


http://www.ibanez-shop.at/images/Amps/tbx30r.gif


:gitarist:

en nu maar spelen en spelen en spelen :P

Vonk
31 augustus 2007, 16:59
http://www.jcfonline.com/forums/images/smilies/worthless.gif

Gefeliciteerd, en niet opgeven.

Maissan
31 augustus 2007, 17:03
http://www.jcfonline.com/forums/images/smilies/worthless.gif

Gefeliciteerd, en niet opgeven.

nu met foto wel van internet maar het is de zelfde gitaar :satisfie:

NielsW
31 augustus 2007, 17:03
Je bent iig enthousiast zat! :D

Maissan
31 augustus 2007, 17:09
Je bent iig enthousiast zat! :D


idd :cooler:

jasper159
31 augustus 2007, 17:10
Wat zit je hier dan nog op GN te doen?
Spelen, nondeju!

Vonk
31 augustus 2007, 17:14
Dit hele forum heeft een slechte invloed op iedereen. Als niemand hier de hele dag zou rondhangen en gewoon zou oefenen had Nederland al 15000 Satriani's en Malmstenen...

Ibanez666
31 augustus 2007, 17:15
We wachten met smart op je samples :-)

NielsW
31 augustus 2007, 17:15
Dit hele forum heeft een slechte invloed op iedereen. Als niemand hier de hele dag zou rondhangen en gewoon zou oefenen had Nederland al 15000 Satriani's en Malmstenen...
Nee want dan wisten we niet wie dat waren :)

Maissan
31 augustus 2007, 17:16
Dit hele forum heeft een slechte invloed op iedereen. Als niemand hier de hele dag zou rondhangen en gewoon zou oefenen had Nederland al 15000 Satriani's en Malmstenen...

ik heb wel veel info te danken aan dit forum dus een slechte invloed ben ik het niet met je over eens maar ik ga nu wel spelen haha :P

:cooler:

nevyn292
31 augustus 2007, 18:19
oi, ik kan me herrineren dat ik ergens lang geleden ook zo enthousiast was :hippie:

laat ik er dan ook niet vergeten bij de melden dat mijn vingers de volgende dag blauw waren omdat ik de dag ervoor zoveel had gespeeld:jam:
maar nog steeds mocht dat de pret neit drukken, volgende dag gewoon opnieuw begonnen met spelen toen de zon opging en pas gestopt toen mijn vader schreeuwend de kamer binnenkwam dat het intussen wel weer eens mooi geweest was :cooler:

natuurlijk had hij het fout: het is immers nooit genoeg geweest, en nu nog steeds ben ik tot ver na zonsondergang te vinden met mijn gitaar in mijn handen

Jip
31 augustus 2007, 19:46
Dit hele forum heeft een slechte invloed op iedereen. Als niemand hier de hele dag zou rondhangen en gewoon zou oefenen had Nederland al 15000 Satriani's en Malmstenen...

Da's niet te hopen. 15000 Malmstenen zijn er 15000 teveel....

Maar desalniettemin: je heb 'n mooi gitaartje aangeschaf! Heb zelf ook zo'n LC strat, en ze spelen als de beste!

Eko
31 augustus 2007, 20:42
Mooi ding! Nu maar wachten tot dat ie versleten is , en pa gek geworden!

Nitefly7
31 augustus 2007, 21:30
Dit hele forum heeft een slechte invloed op iedereen. Als niemand hier de hele dag zou rondhangen en gewoon zou oefenen had Nederland al 15000 Satriani's en Malmstenen...

...15001...

Powerchordschuiver
31 augustus 2007, 22:34
Klinkt dat nou een beetje zo'n Ibanez versterker?

Kan het me niet voorstellen i.i.g.

(Wil je spullen niet afkraken hoor, mijn eigen amp (Carlsbro GLX150) is pas echt meuk....)

Nitefly7
31 augustus 2007, 22:56
Klinkt dat nou een beetje zo'n Ibanez versterker?

Kan het me niet voorstellen i.i.g.

(Wil je spullen niet afkraken hoor, mijn eigen amp (Carlsbro GLX150) is pas echt meuk....)

dingen klinken op slaapkamer volume, IMHO, echt te gek leuk!
en bruikbaarder qua bijv. overdrive/distortion geluiden als menig squier-stratpack versterker..

ik durf zelfs zo ver te gaan dat hij zelfs voor de mini-optredens op basis- of middelbare school-dingen geschikt is... (weet even niet hoe oud de originele poster is...)

Maissan
1 september 2007, 11:17
dingen klinken op slaapkamer volume, IMHO, echt te gek leuk!
en bruikbaarder qua bijv. overdrive/distortion geluiden als menig squier-stratpack versterker..

ik durf zelfs zo ver te gaan dat hij zelfs voor de mini-optredens op basis- of middelbare school-dingen geschikt is... (weet even niet hoe oud de originele poster is...)


ik ben 16 jaar

Maissan
1 september 2007, 11:18
Klinkt dat nou een beetje zo'n Ibanez versterker?

Kan het me niet voorstellen i.i.g.

(Wil je spullen niet afkraken hoor, mijn eigen amp (Carlsbro GLX150) is pas echt meuk....)

heb er zelf nog niet veel verstand van maar ik denk dat een versterker van 129 euro tog niet echt slecht kan zijn of ik moet er helemaal naast zitten

Squier4ever
1 september 2007, 12:29
heb er zelf nog niet veel verstand van maar ik denk dat een versterker van 129 euro tog niet echt slecht kan zijn of ik moet er helemaal naast zitten

er zijn genoeg versterkers van 129 euro waar ik absoluut niet mee gezien/gehoord wil worden. de jouwe ken ik niet dus daar houd ik mn mond maar over.

heinz3110
1 september 2007, 12:59
Slecht,goed....lijkt mij een prima versterkertje om mee te beginnen en je kan er ook nog mee weg in een (slaapkamer/school)bandje, als de tijd daar is.:)

Je smaak zal toch over de jaren wat verfijnder worden, dus dan zal je wellicht je versterking wel willen upgraden, maar om mee te starten, prima toch ?

(En vergeleken met vroegah kan je je als beginner voor al dat geld bijna geen buil meer vallen, wat dat betreft is de kwaliteit echt omhoog geschoten!)

Ik zou zeggen: heel veel plezier ermee!

En als je ouders de stoppen uitdraaien terwijl je gitaar speelt dan weet je dat je de spirit in ieder geval goed is! :D