PDA

View Full Version : Advies nodig bij aankoop gitaar



Tanja76
31 augustus 2007, 14:33
Hallo,

Ik wil graag gitaar leren spelen. Ooit heb ik 2 lessen gehad, maar dat is al 15 jaar geleden of zo. Daarna heb ik er niks meer mee gedaan. De gitaar heb ik niet meer.

Welke gitaar kunnen jullie mij aanbevelen. Ik wil liever niet meer dan 60 EUR spenderen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes
Tanja

Don Capo
31 augustus 2007, 14:39
Welkom Tanja.

Lees even de stickies bovenaan door. Voor 60 euro kom je trouwens niet echt ver. Spaar even door is het devies.

harrie
31 augustus 2007, 18:17
Voor dat geld zou ik omkijken naar een tweedehands spaans gitaartje.

Jip
31 augustus 2007, 19:42
Probeer een 2e hands Yamaha western op te pikken van marktplaats! Die gitaren zijn razendfijn, goed voor beginners (en ook niet slecht voor gevorderden) en je komt ze zo rond de 100 euro wel tegen, wel iets boven je budget, maar volgens sommigen hier alsnog te weinig om een aardige gitaar te kopen, maar het zijn gewoon fijne gitaartjes voor het geld.

Pais
2 september 2007, 00:02
Hoi Tanja,
Vrijdag haal ik een gitaar af die ik wil gaan verkopen. Het gaat om een Vicente Sanchis modelo 28 met een nieuwaarde van 320 euro
http://www.benelly.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=150959

Het is dus een klassieke gitaar die vanwege het speelgemak vaak ook voor beginners wordt aangeraden, ook wanneer diegene daarna op een western of elektrische gitaar wilt gaan spelen.

Hij heeft wat gebruikerssporen, maar het is een ideale startersgitaar. Als je intresse hebt, kun je me pm'en.

wietse
2 september 2007, 06:26
en anders heb ik nog een hele mooie budget fender western staan (koreaanse gemini III)
die mag weg voor 60 euro, krijg je er ook nog een standaard en hoes bij.
kijk maar op m'n site daar staat hij bij.
alleen lastig als je in limburg oid woont want dan kan het niet uit.