PDA

View Full Version : VOX ad30vtxl



GeofJackon
31 augustus 2007, 12:26
Heeft er iemand hem al (getest). Het lijkt mij wel wat.

Erikt
31 augustus 2007, 13:51
meer info?

is dit gewoon de XL versie? wat is het verschil? een grotere speaker hoop ik?

GeofJackon
31 augustus 2007, 14:13
speciaal voor metal met idd een 12 inch speaker

NielsW
31 augustus 2007, 16:05
Wel grappig, ik zou er bijna zelf mee gekomen zijn. Zit ff in een tussenperiode. Powerball verkocht, Invader zeer binnenkort. Heb nog een Vox AD30VT staan en voor clean en blues is het prima, maar dat kleine speakertje wil niet echt meewerken met metal sounds. Veel te weinig en slechte laag, zelfs met mn ESP. Hoeveel kost dat ding en waar is ie al te krijgen?

Update
Via internet is hij al op diverse plaatsen te bestellen. Hij heeft 11 compleet nieuwe (metal) amp models. Zie hier de informatie op de Vox Website (http://www.voxamps.co.uk/valvetronixxl/ad30vt-xl.asp).

Lijkt me echt een supergaaf ding voor dr bij. Ik ga hem asap testen en wellicht inwisselen voor mn Vox AD30VT.

GeofJackon
31 augustus 2007, 16:59
bij thomann.de staan ze voor 299.Maar waarom heb je in godsnaam die powerball weg gedaan

NielsW
31 augustus 2007, 17:02
bij thomann.de staan ze voor 299.Maar waarom heb je in godsnaam die powerball weg gedaan
Ik ga volgende maand een ENGL Invader 100 halen, ben echt helemaal gek met dat ding. Zo ontzettend goed en veelzijdig, niks komt in mijn ogen ook maar IETS in de buurt.

GeofJackon
31 augustus 2007, 18:44
aha zo zit het. K wou dat ik het geld had voor een engl (mesa kosten veel te veel)