PDA

View Full Version : het is goed want het is van SORBO



Sicky61
21 januari 2003, 22:01
Ben op zoek naar een nagelknippertje van sorbo.Liefst het model van voor '68 ,want van de latere modellen krijg ik bramen op m'n nagels,met alle nare gevolgen vandien.De houttoon is dan niet meer om aan te horen en de snelheid is om te huilen.Ach je kent het probleem vast wel.Wie weet waar ze te koop zijn.? 'HANX

Kindvall
21 januari 2003, 22:05
Wat?!
Hmmm....Beperkt!!

skabouter
21 januari 2003, 22:09
heej, das toevallig. ik kwam er laatst nog zo 1 tegen. bofkont dat je bent !

http://www.nagelknippertjevandesorbo.nl/gratisvoordeidiootdiehetforumkomtverziekenmetditso ortdommetopics

Dionyios
21 januari 2003, 22:31
:grin:

Mithrandir
21 januari 2003, 22:31
Ik denk dat ie een punt probeert te maken, het werkt alleen averechts zo.

skabouter
21 januari 2003, 22:43
wat voor punt dat gandalf ?? ik vind het beetje dom

Mithrandir
21 januari 2003, 23:02
Het is ook dom, ik weet eigenlijk ook niet wat voor een punt ie dan probeert te maken.

"I am the guardian of the flame of Anur, thou shall not pass"

skabouter
21 januari 2003, 23:16
lead them on, aragorn !]

(drop)

Sicky61
21 januari 2003, 23:33
Ik wil geen punt maken.Ik zoek gewoon een sorbo nagelknippertje van voor '68

skabouter
21 januari 2003, 23:45
maarruh.........wat ga je ermee doen dan ?

Sicky61
22 januari 2003, 00:01
Weet ik nog niet precies.Ligt eraan in wat voor staat ,het nagelknippertje uit'68, zich bevindt.Ik hou je op de hoogte.

skabouter
22 januari 2003, 00:13
juist ja.

tis eigenlijk te dom voor woorden dat ik hier nog kijk en zelfs reply.......

maarja, ik heb nou eenmaal geen sociaal leven, en niets beters te doen

vulvasonic
22 januari 2003, 00:15
Dat zijn prijzige jongens.
Vooral die van voor '69.

Kun je niet beter voor de Sorbo relic serie gaan? Die zijn beter dan de reissues en goedkoper dan de oude originele Sorbo's.
;]

Sicky61
22 januari 2003, 00:30
mmmm....is een alternatief.Want die bramen.....man...Zal es op ebay kijken.Zo heel af en toe kom je d'r nog wel es eentje tegen.Maar die zijn meestal van een nieuwe laklaag voorzien,en ook met de serienummers wordt gesjoemeld.En dan gewoon 2500 euro vragen!!! 'T IS EEN HARDE WERELD.

vulvasonic
22 januari 2003, 08:53
Komt door al die Japanners.
Die kopen die Sorbo's met bosjes tegelijk om ze vervolgens in een met pluche bedekte lade te leggen EN ER NOOIT MEER IETS MEE TE DOEN!

Het is een schande....

Mithrandir
22 januari 2003, 08:56
Jongens, alsjeblieft, jullie weten toch dat je het alleen over Sorbo nagelknippertjes kan hebben met een biertje erbij. In dit forum hebben we het liever gewoon over gitaren.

SATAN
22 januari 2003, 08:59
het forum verloedert
waar is de MOD als je hem nodig hebt :sad:

Mithrandir
22 januari 2003, 09:02
Als ze mij nou eens moderator zouden maken, zou het snel afgelopen zijn met dat geouwehoer over huishouddoekjesfabrikanten in een gitaarforum.

starter
22 januari 2003, 09:38
ZUCHT.... SLOTJE! of beter: DELETE!

skabouter
22 januari 2003, 09:39
what was that guy thinking ?

"ik ben nieuw, dus ik zal een een grappig image opbouwen hier"

Marc Oblivian
22 januari 2003, 10:30
Ik zou gewoon de Sorbo-customshop bellen...
Ze hebben het wel druk, deze tijd van het jaar, maar voor de juiste prijs willen ze vast wel een aan het origineel grenzende re-issue van het model dat je zoekt maken....
Een origineel zou ik niet naar zoeken: het grootste gedeelte daarvan is in handen van liefhebbers/verzamelaars en als je er al een te koop aantreft is ie niet te betalen.
Daarbij komt nog dat er veel oplichters actief zijn op dit gebied, dus als je een tweedehands tegenkomt zou ik altijd het serienummer opvragen en het bij de TD van Sorbo verifieren. Doe dan ff Hans de groeten....heb hem al een tijdje niet meer gesproken.

Marc

PS: misschien wel leuk om te weten: over een paar weken is mijn website af: daar zullen o.a. foto's opstaan van mijn collectie van custom-made/originele vintage (Sorbo)nagelknippers.
Laat ik je nog weten..

starter
22 januari 2003, 11:06
Ja... het voorjaar komt eraan dus Sorbo krijgt het echt heel druk... ZUCHT...

Anders Destium
22 januari 2003, 12:38
Volgens mij heb ik nog een oude Sorbo custom wound op zolder liggen, met bloed en al!

http://www.nagelknippertjesforum.nl
Voor als je niet weet wat je er mee aan moet :razz:

R. Flagg
22 januari 2003, 13:20
Als ik het wel heb is een deel van de Sorbo nagelknippersproductie naar Korea verplaatst. Daar worden nu zou maar zeggen nagelknipper modelen voor de starter gemaakt die nog niet al te diep in de buidel willen tasten. Volgens mij heet dit merk El Nagelriem.

Maar volgens reviews op bijvoorbeeld nagelknipper-central.com zijn deze niet van al te beste kwaliteit.

De vraag naar oude custom modellen van Sorbo is erg groot, maar een maat van me heeft er gewoon een bij de pedicure laten maken volgens zijn specificaties.

skabouter
22 januari 2003, 13:29
get a life, all of you !!!

Dude
22 januari 2003, 13:57
jajajajjajajaa je hebt geluk, heel toevallig heb ik een sorbo nail remover uit 65 liggen hier, serie nummer A0008, nummer 8 uit de eerste serie dus,

doe een redelijk bod zou ik zeggen,

Marc Oblivian
22 januari 2003, 14:21
Wow! Die ontbreekt nog in mijn collectie!
Wat wil je er ongeveer voor hebben? Ik ben zeer geinteresseerd!

BTW: topicstarter...wil je echt juist een knipper van Sorbo? Anders zou je ook kunnen kijken naar het andere grote merk op dit gebied: Nailgone. In tegenstelling tot Sorbo zijn deze de laatste jaren niet zo erg in prijs gestegen. Bijkomend punt is dat ze een deel van hun prodoctielijn naar Mexico hebben verplaatst. De modellen die hier gemaakt worden zijn goedkoper maar van erg goede kwaliteit, naar verluidt.
Wil je niets opdringen hoor: de een zweert bij Sorbo, de ander bij Nailgone.
Idee: kunnen we wel een topic over maken: Wat is beter: Sorbo of Nailgone?

FNaRK
22 januari 2003, 14:57
jaaaaaaaaaaaaaaa
goed idee
nog zo'n nutteloos topic erbij
zitten we op te wachten

Sicky61
25 januari 2003, 10:30
met je zatte kop een topic beginnen over nagelknippertjes........mwah......maar er masaal op ingaan???dat is m'n punt.mazzel,ik ga spelen.