PDA

View Full Version : muziekwinkel



drudoc
31 augustus 2007, 00:39
ik wist niet zeker of dit het goede forum is maar deze leek me het best :)
ik ben opzoek naar een muziek winkel met een groot effecten arsortiement,
nou vroeg ik me af of er mensen bekent zijn bij peterverspuy of feedback in rotterdam? mijn voorkuur gaat op dit moment uit naar de boss DD-20
en ik zag hem niet op de site staan bij feedback, nou ga ik ze er morgen maar even over bellen maar nu wil ik tog nog graag weten welke van deze winkels een groter arrsortiement heeft.
alvast bedankt

btw ik heb dislectie dus er zal wel weinig van kloppen :)

Piekhaar
31 augustus 2007, 10:40
Bij Peter Verspuy in Rotterdam ben ik maar 1 keer geweest. Ik vond het diverse aanbod van gitaren enzo een beetje tegenvallen. Geen idee of ze ook veel verschillende effectpedalen hebben, ik kwam alleen voor een nieuw element.

Feedback heeft geloof ik meestal wel veel liggen. Maar dat weet ik ook niet zeker.

Van Gorp in Roosendaal (weet niet waar je woont) heeft meestal ook wel veel verschillende effectpedalen op voorraad.

Mitch
31 augustus 2007, 11:13
Assortiment is daar wel redelijk bij Feedback, maar het actuele bestand wisselt noagal eens (lees: voorraad is niet bepaald groot). Evenb ellen is dus zeker aan te raden. Een andere winkel is Key Music, die heeft ook een hoop, maar die was de laastste keer dat ik er was aan het verhuizen. Geen idee of ze nu nog op dezelfde lokatie zitten, ik zou even googlen op key music rotterdam

drudoc
31 augustus 2007, 11:51
heefd iemand evaringen met keymusic?
ze hebben meerdere vidialen,
ik woon zelf in den haag en ze hebben een winkel in den haag en rotterdam
weet iemand welke winkel meer heefd?
of misschien een goede winkel in den haag op rockpalece na dan.. want daar word ik niet vrolijk van

Mitch
31 augustus 2007, 17:34
Ik ben twee keer wezen testen in Rotterdam, was er vrij rustig en ik kon gewoon mijn gang gaan. Redelijk assortiment, maar verder geen ervaring met Den Haag.

qwertyuiop
1 september 2007, 08:06
DEN HAAG???????

dan lijkt het mij duidelijk; Max Guitar aan de laan van meerdervoort.....

Mr. Slash
22 december 2007, 11:44
Even deze topic kapen: weet er iemand of Keymusic Rotterdam eigenlijk nog bestaat? Er is gezegd geweest dat deze ging verhuizen, en sindsdien heb ik er niets meer over gehoord. En via keymusic.nl kom je tegenwoordig rechtstreeks bij Rock Palace uit. :???:

EuroCinema
22 december 2007, 12:53
Yep, max guitar staat boordevol goeie effecten. Gratis parkeren voor de deur, niks aan de hand.

stratestic
22 december 2007, 14:20
Ik kom daar vaak langs waar Keymusic zat. Het hele pand staat al een paar maanden leeg. Ze zeiden tegen mij ook dat ze gingen verhuisen. Ze zouden in die fitnesszaak op de oostzeedijk in Rotterdam komen te zitten. Ik denk echter dat het gewoon niet liep. Het was een vrij grote zaak (veel huur) en echt druk was het er niet.