PDA

View Full Version : Hughes Ketnner H&K Cream Machine



FTI
30 augustus 2007, 17:44
Heb er een gisteren besteld van gitaarfreak.nl via marktplaats. Ben er erg benieuwd naar. Hopelijk komt hij morgen binnen.

Wat vinden jullie van de Cream Machine? Ooit wil ik de ZVEX nano kopen maar voorlopig ga ik dit proberen.

0.5 watt buizen versterkertje met een direct box voor recording. Worden al lang niet meer gemaakt.

Kaboemba
30 augustus 2007, 19:19
He FTI, creammachine is een leuk ding. Heeft meer buizen feel dan het uiterlijk doet vermoeden en bovendien een laag volume. Eindtrapje is transistor overigens.

Sluit hem is op een cabinet aan en je weet niet wat je hoort, zowel in volume als in sound.

bass blom
30 augustus 2007, 19:46
ik heb er onlangs een verkocht, vlak ervoor nog even geprobeerd op 2 celestions, goeie bak herrie!
moest ook denken aan die zvex ja, 500 euro? :o

vroeger had ik m heerlijk over zn nek gaand op een fender twin.

FTI
31 augustus 2007, 23:17
Nou.. keurig vandag per post ontvangen. Helaas heb ik hem alleen op mijn kleine pignose kunnen aansluiten, maar zelfs op de 5" speakertje klinkt ie mooi. Ik ben van plan om een speaker cabje hiervoor te bouwen. Misschien een 10" in een kast in de stijl van de pignose.

MarkS
31 augustus 2007, 23:55
Ooit es iemand met een Les Paul over zo'n ding ism 1936 cab horen spelen.
Quite impressive. Zou best wel zo'n ding erbij willen hebben. Zeer veelzijdig qua outputs ook.

FTI
2 september 2007, 21:46
Nou voor 100 euro heb ik echt een mooi geluid erbij gekocht.

Ik moet wel zeggen dat die mensen van gitaarfreak.nl toch vrij snel hebben geleverd.

paulusdeBKB
2 september 2007, 21:53
Voor de liefhebbers: ik zag er gisteren nog eentje staan bij De Plug in A'dam. Prijs weet ik ff niet.

FTI
3 september 2007, 09:16
hehe... de Plug. Toffe tent. Heb daar aantal jaren geleden nagenoeg bijna al mijn gitaarspullen verkocht.