PDA

View Full Version : Gegroet allen



anak
30 augustus 2007, 16:12
FFkes mezelf eens voorstellen he.

Ben Anak, 35 jaar en speel één jaar gitaar.
Volg één jaar les privé bij ex-gitarist van Clousau.
Deze speelt al 30 jaar en heeft les gevolg in Boston College en Hollywood, heeft samengewerkt met Victor Laslo, Maurane, Johny Logan, ... en andere bekende groepen. 'k wil mijn leraar zijn biografie nu niet uit de doeken doen maar 'k ben wel blij en trots het voorrecht te hebben van deze man les te krijgen.

Ben begonnen met een Epi Les Paul Special II en Roland Micro Cube.
Tot de dag dat ik wegens een gebroken snaar op zijn Fender Strat US mocht spelen. Sindsdien is zo'n strat fender in mijn hoofd blijven zitten en heb er eindelijk eentje besteld. Weliswaar een MIM maar dan de '50 Classic MN. Reviews scoren beter dan de US Std dus 'k heb niet langer getwijfeld. Deze keuze heeft dan ook maanden in beslag genomen.

Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van een Johnson Millenium J150 Amp. Als ik de reviews mag geloven ga ik er veel plezier aan beleven. Ziet er ook uit als nieuw.

Eigenlijk is mijn materiaal nu VS tijd om te oefenen absurd. Maar tja een hobby kost geld is de uitleg aan m'n vrouw.

Het ziet er hier een interessante webstek uit dus ik laat zeker nog van me horen :hippie:

Maissan
31 augustus 2007, 09:25
Welkom en veel plezier op dit forum als je vragen hebt kunnen ze je hier altijd heel goed helpen heb zelf ook al veel aan dit forum gehad :gitarist:

The Lo Lands
31 augustus 2007, 09:45
Ben Anak, 35 jaar en speel één jaar gitaar.
Volg één jaar les privé bij ex-gitarist van Clousau.
Deze speelt al 30 jaar en heeft les gevolg in Boston College en Hollywood, heeft samengewerkt met Victor Laslo, Maurane, Johny Logan, ... en andere bekende groepen. 'k wil mijn leraar zijn biografie nu niet uit de doeken doen maar 'k ben wel blij en trots het voorrecht te hebben van deze man les te krijgen.

Eigenlijk is mijn materiaal nu VS tijd om te oefenen absurd. Maar tja een hobby kost geld is de uitleg aan m'n vrouw.


Welkom Ben! Daar heb je een goede gitaarleraar aan, doe er je voordeel mee. Heel veel succes gewenst, ook aan je vrouw :D

Baker
5 september 2007, 12:28
Volg één jaar les privé bij ex-gitarist van Clousau.
Deze speelt al 30 jaar en heeft les gevolg in Boston College en Hollywood, heeft samengewerkt met Victor Laslo, Maurane, Johny Logan, ... en andere bekende groepen.


.... om vervolgens terecht te komen bij zo'n &$%-band als clouseau?

Baker
5 september 2007, 12:30
maar voor de rest,
welkom hier op het forum ;)

Ibanez666
5 september 2007, 13:00
.... om vervolgens terecht te komen bij zo'n &$%-band als clouseau?

ach hij zal er meer mee verdiend hebben als menig ander gitarist....